【妝】給情人一個紅粉佳人Look ❤ 甜蜜渡過雙V 情人節 ♬

好快就情人節,但係個日天氣應該真係幾鬼凍
但係女生會對個日特別著緊,一定想那一天特別靚的嗎
但係又係咁凍既天氣又想扮靚靚又有咩計仔呢?

早前小妹就去左Clinique 既小WorkShop
學下點樣化番個桃花電眼妝,始終小妹既化妝能力真係唔係好高
所以今次一定要好好咁上下堂先

當然小妹上堂也會跟大家分享一下先得架嗎
等大家可以學小妹一齊化番個靚妝啦


係化妝之前,不如等我地一齊幫個面仔保保水
急一急敷個肌膚仔啦,好似呢d 天氣咁凍又乾
美容師就介紹了比大家可以先使用上呢枝
勻淨科研亮肌補濕面膜 ($380/100ml )

只要厚敷10mins,肌膚就會即時令肌膚均勻透亮
最重要就係可以令上妝更好呢
小妹雖然冇試係面,但係試左約10mins 都Feel 到手背即時滑左勁多呢~


之後就可以用上呢一枝
勻淨科研補濕亮肌精華水 ($330/100ml)
今次呢枝精華水就跟爽膚水/精華有一點不同的
它其實就係用係爽膚水之後,面霜/精華之前
佢有d 似市面既精華水,可以令肌膚加強補濕,剔透度同光澤度
最重要係用完它之後~個面仔即時可以脹bon bon 

而呢個精華水會有兩枝分別的,小妹今次體驗的是1,2 號
會比較滋潤一點,適合乾性/混合性偏乾肌既朋友使用
而3,4號就係質地清爽一點的,輕盈水感一點
適合油性/混合性偏油肌既朋友使用


使用方法:
每天使用2次,倒幾滴既份量再以輕拍既方式係肌膚上
就可以讓肌膚慢慢咁吸收番d 精華架啦


最後就當然要用上防曬產品啦,大家知唔知紫外線係肌膚上會停留8年時間
我地d 斑斑就會走出黎同你Say hi 架啦
所以我地唔可以等佢走出黎先黎減淡架嗎,一定要預防!!
今次都要介紹它家既
勻淨科研淡斑防曬液SPF 45 / PA++++
(有兩色,Sheer透明配方Sheer Tint膚色配方)


今次小妹就先試上Sheer透明配方
今次呢款防曬既特別之處就係佢呢枝防曬
係市面上防曬度係最高Pa 值既防曬乳,足足有4個+架
而且本身佢係化學性低敏防曬,適合敏感肌膚及脆弱眼周均可使用

最重要係佢首創 "隱形防曬網" ,只需要搖一搖
就可以有一個清爽配方有效預防新色斑、老人斑及膚色不均等問題,
使膚色保持均勻、白皙,真正做到高效、清爽、低敏兼備的最強防曬。

質地清爽既防曬絕對是小妹必Like既產品
太淋既野搽上面好易痴哂塵架嗎


或者大家會問,咁兩款既防曬應該點搽好呢?
美容師就推介比我地,以下建議
左面的Sheer透明配方: 適合放假不想化妝的日子
因為它本身使用後會有一點泛白,但慢慢會變回自己的膚色

右面的Sheer Tint膚色配方: 適合日常上班需要化妝的日子
因為它本身使用時會有一點像膚色,可以作打底之用


好啦~攪好個底,就當然就要學下點樣化呢個靚既情人節妝啦
今次請來的Model 樣子很細卻很甜美!!
不需要化妝也已經美得很,雖然她很美~
我仍然會好努力地學習一下怎去化個桃花妝先!!
今次仲會有機會用上它家新推出的妝品~
來吧!!上堂囉美女們~~


既然上完堂,了解左點樣化個妝~
一定要實踐一下,我要好好的運作眼影的問題
今次我就會用上它家的彩妝品~
包括有四色眼影,滋潤出色唇膏筆及花花胭脂


好吧~又再一次看小妹的素顏照吧
因為今次小妹又再一次去做完Facial 去上堂的xd

 

首先就可以用上它家既粉底上上妝先,
小妹就覺得它家既粉底蠻自然的,最重要係好透薄的
你知道啦,男生最怕濃妝的加上我地當日係好多機會是很親近的
所以透薄的妝容是很重要的!!


第二步就是用上它家的亮彩眼影筆(粉紅色)
作為打底之用,別看它是一枝筆庄
上色度卻是一流的,小妹只是輕輕地掃一掃已經著色了!!


第二站就是搽上眼影囉~
今次我地會用上粉紅系的眼影系列,然而就是使用圖中的眼影
搽上整個眼蓋就可以囉,因為它是比較淡一點的
所以是可以整個掃上而不太覺太重感覺的
當然使用的時候要"登"一"登"咁就唔會咁厚感的


再用上第三格的較深一點的粉紅眼影
由眼尾位置慢慢的掃上去,咁樣就唔會有一Pet 野係個眼蓋度
今次小妹學到東西,明白上次為什麼我可以那麼差了!!


或者大家會好怕粉紅色的眼影,原來控制得而
看起來不會太過眼腫的唷!! 
單單搽了兩種的色系好似差了一點東東嗎?
來一個畫龍點晴的小方法好嗎?


美容師也教上我們可以運用了它家既花花胭脂
作為點綴,呢個小胭脂認真可以多用途的
就是點少少作為眼級之用,咁樣眼晴就睇落更有神啦


之後就可以揀番岩自己肌膚色既胭脂
朋友說我應該岩用番橙色既胭脂,
咁小妹就一於運用呢個橙色啦
呢個新胭脂其實就係運用左烘焙晚方式去製造
所以其實本身佢係以膏庄設計,所以上色度極好
最重要係用手指都可以搽上唷~


最後當然少不了要搽上美美的唇彩嗎
唔係個樣好靚但係個咀白到癲左咁點得
然而今次小妹再用上它家既唇膏筆

輕輕地畫上它就可以囉,質地很細滑,也很上色
搽番少少再印開它就可以啦
如果搽得太多會蠻紅的xdd


最後我的情人節妝容完成囉,今次小妹的妝容還好吧?
今次不會太嚇到大家嗎?然而用上較粉色的妝容
雖然看下去是比較淡淡的,但係就是男生最愛的唷

明天怎樣化一個甜美妝你是懂的
不想自己弄的嗎?絕對可以比少少錢給人家幫你化xd
又可以唔洗咁早起身自己化妝,天氣冷想訓多一陣xd
我是明白的,大家也是女生嗎xdd

如有興趣了解今次介紹的產品,有人幫你化妝
可到以下地址參考/詢問


##請原諒我的賣萌照##
由於相機出現問題今次所有相片均由手提拍攝


希望你也喜歡小妹今次的介紹
##受邀於U Beauty CLINIQUE試用此產品##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

























留言

熱門文章