【保養】不要讓紋出賣你的年齡 ❤ Keep 住年輕我有計 ♬

時常聽說,女生一到25歲很多肌膚上既問題慢慢地走出來
起斑?肌膚衰老,皺紋等等都會比之前更快有機會出現
加上香港的空氣,我公司的環境絕對可以說
我引以為倣的少女樣子.....開始有一點退走了

為了不讓我男人會有一日會怨小妹多了一點虎紋
當然要找一找好幫手去解決一下呢個大問題
始終都係個句"女人唔保,就好易老"

而早前小妹就有機會體驗了一套的去皺組裝!!
它就是全新抗皺系列
 NeoStrata Skin Active Line Lift 賦活去皺組合



今次品牌方面給予我們整整一個月的份量
等我真係試真D試清楚,比大家睇下既~


今次呢套全新抗皺系列NeoStrata Skin Active Line Lift賦活去皺組合,
結合專利成份乙醯酪氨酸(AminofilTM)、葡萄糖胺(NeoGlucosamine™)
以及檸檬酸三乙酯(NeoCitriateTM),
配製出特有專利溫和配方SynerG Formula 13.0,
刺激表皮層重要結構分子,增厚皮層,喚醒肌膚的自我修補功能,
減少皮膚鬆垮及緊實肌膚,重點減淡皺紋、表情紋以及面部深層紋理,
甚至可以改善較難利用注射療程的位置,
包括眼底下紋、眉深間、魚尾紋、法令紋、鼻唇溝的紋
產品特別適合從未接受注射療程者使用
建議配合NeoStrata Skin Active賦活緊緻系列使用,效果更佳。

好似睇落都幾岩小妹去使用,始終我既法令紋、鼻唇溝
唔知係唔係人老左,好似問題嚴重左好多呢~
就一早睇下呢Set 野又可唔可以幫到小妹呢~

首先我地會用上Step 1 既去紋賦活精華素(HK$580/ 15ml)




今次呢款精華當中會含有以下既成份:

✧  N-Acetyl Tyrosinamide (Aminofil™) 乙醯酪氨酸
N-acetyl hydroxyproline乙醯羥脯氨酸
 Glycolic Acid 甘醇酸 (AHA)
 Arginine (Amino Acid) (精氨酸)

包裝上不會是大大枝的,最重要係好輕~
因為今次呢枝精華會以碌碌珠設計,所以呢即使你拎住去碌幾耐都好
隻手仔都唔軟到爆啦~由其而家d 天氣咁鬼凍~


精華方面是會以透明的,大家就可以按住自己需要
可以重點地搽係你想減淡細紋位置
碌一碌,Keep 住用約10-12 星期就可以做到呢個減紋既效果


由於在第一次使用,或者未會有精華流出的時候
可以毛先在手背(最好是先洗好手後)碌一碌
讓精華流出來就可以碌在需要減淡的位置囉
如小妹就特別覺得我鼻加上唇的位置~
那個紋的確蠻深的嗎,所以我會較為重點的搽上它
當然少不了我的咀邊的嗎,我常常講咁多野
d 紋都會有少少深,所以不能缺少要搽一搽呢個小地方


由於呢個小精華搽完的確會有一點乾乾的
所以就一定要搽上一個可以滋潤一下肌膚既產品啦
當然我都會用番它家既
緊緻抗皺面霜 (HK$580/15g)
只要重點搽番係搽左精華位置個度就可以囉


或者有朋友會有一個小擔心,唔知應該用邊一枝先
(其實可能是小妹想得太多,不過有時枝枝都係英文唔識睇架嗎)
唔洗擔心,因為呢套抗皺系列會係包裝上會分別打上了Step 1及 2 既
然而呢套抗皺系列仲係U.S.A.製造tim 
仲有同英文教埋你點去用好呢個小小Step !!


而今次呢枝面霜既主要成份就包括以下:
 Triethyl Citrate (NeoCitriate™)檸檬酸三乙酯
 (有助於增加皮膚厚度和刺激新的骨膠原合成,
增厚真皮層,鎖住水份,令肌膚更加飽滿及緊緻)

✧ NeoGlucosamine® 乙醯葡糖胺 
(能幫助減淡色斑、黑斑、撫平皺紋、均勻膚色,
提升肌膚的緊緻及飽滿度,高效保濕)

 Matrixyl Peptides五胜肽

質地方面都以乳霜設計,質地比較清爽
所以即使係朝早用都唔會太過淋架~
不過唔知係唔係因為冬天關係定係小妹近來皮膚狀況不好
搽了面霜好像仍有一點乾乾的,所以在晚上,我是會Mix 上一點保濕精華
幫忙改善一下較乾的位置呢!


面霜不需要成臉搽唷,只需要搽係你搽左精華既位置就可以囉
唔係真係乾上加乾啦知道嗎?


首先要說一聲有一點不好意思,
因為小妹早前肌膚突然出現重大問題
就是它突然又乾又紅,點搽野都係冇用
所以我前排都唔敢再搽野,所以今次既體驗可能約有2-3星期
效果未必太完善,但係小妹就認為眼紋會明顯淡一點
也許我同時使用了另一個Eye Gel
另外鼻翼位也開始減淡了...的確要努力一點才可以囉


雖然時間上未必完整,效果也未必是最岩的
但係我希望今次可以有機會比大家睇到係短短時間也可以有改善
的確是有料到的小東東呢,所以我絕對推介比大家
雖然它用後會有一點乾的,所以大家使用左後
一定要用上保濕產品唷,唔係就會乾上加乾架啦

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com












留言

熱門文章