【活動】仲震住廋 ✧ 小妹帶你去體驗多元化的廋身樂趣 ♪゚

我想不少朋友有機會已經在開工了嗎?
即使暫時未洗開工既朋友,呢幾日都食滯了不少嗎
係呢個時候大家也可能看著自己的肚子
好像脹了不少吧?

小妹不單單是新年就看到自己的肚子發脹了
是由一嫁完沒多久就開始發現自己吹波一樣
或者是大家說的放鬆了,所以個人就開始發脤
加上我又不介口,之前為結婚死忍難忍的
嫁左之後,就即刻唔理三七廿一食左先算~

但係睇住自己愈黎愈肥,身邊人唔出聲自己都過唔去啦
不過近來小妹有機會去體驗一下Slendertone 家的廋身產品
不如等小妹帶大家去回顧我當天的體驗過d 咩
又了解一下究竟Slendertone 家有咩廋身產品啦~


係Slendertone 家約4款的廋身產品,如廋面的,廋手,廋腰及廋下圍的
真係可以照顧你不同位置的肥胖呢~
小妹好似除左面仔之外~通通也需要唷!!


不如在體驗不同既產品之前,
等我介紹一下究竟Slendertone 係一間咩既公司啦
其實Slendertone 是來自愛爾蘭既品牌,
這是 EMS (Electronic Muscle Stimulation) 電子肌肉鍛鍊科技的著名品牌,
成立逾50年,擁有多年研發、設計、生產及銷售經驗,
一直致力為用家提供加強肌肉鍛鍊及改善身體線條之儀器。
憑著先進的科研成果及安全有效的產品設計,
Slendertone的銷售點遍佈於全球不同國家。


而它家是以組合式的修身儀器,
其獨特設計的操控器可獨立安置於不同的配件上,只需要一個控制器,
就可以應用於智能修腹腰帶、修臂器及修臀褲,方便易用、安全及有效。
透過 EMS 科技,刺激肌肉神經密集之處,令肌肉自動收緊及放鬆,
就如做運動時的肌肉反應。

其中當中既智能修臀褲,每次使用30mins 就可以等如有60下提腿
老實講呀~平時叫我提20下已經死半條人命啦
而家係坐係度就可以做到60下係唔係勁吸引先?


睇Power Point 睇到悶?等小妹直接試用介紹比你睇啦
首先要介紹一個大家好唔鐘意面對既包包面
雖然大家睇小妹話面尖尖好羨慕,其實嗎~
我而家都肥左不少係個面仔度架~
加上本身呢,年紀開始大啦嗎~d面部肌肉又開始鬆鬆地啵

呢部廋面用既智能提升修面器就絕對岩我地用啦


它有一點像一個耳筒既設計,不過擺放既位置就唔係耳仔xd
反而就係擺係耳珠前既面豬既位置
圖中既我,唔知係唔係因為岩岩做完Facial 
個廋面機就不斷係咁線落黎,其實就應該擺上番少少就好啦
係部機入面會有1-99 既度數,當然你可以慢慢由10/15 既度數慢慢上
而本身部機都係用電流去刺激我地既面部肌肉
所以未接受到既朋友會覺得好吉吉地架,
所以如果初接受既呢個試用既朋友就要留意啦~

廋面機會自動計時,20分鐘為一療程,會自動關機
根據官方的臨床實驗,每天戴上20分鐘,
每星期五次,12星期之後:

94% 參加者表示面部更緊緻
90% 參加者表示面部肌肉線條有改善
80% 參加者表示面部看起來有提升
82% 參加者表示面色有健康光澤並有整體改善



另外當然要介紹一個我多麼努力仍未成功既部位
就是我的兩隻大雞脾!!!!
真係由我當初多努力去做Gym,始終兩隻手都係有d 鬆弛
雖然在拍照的時候我雙手看下去不是太覺得好肥
但係自己望自己總是........

而今次就要試一下呢個有一點像鐵甲奇俠的設計xdd
它就是 智能修臂器
今次呢個像鐵甲奇俠設計既手套
會係背部開始帶上一邊手套再帶上另一邊
同樣都係以電流去達到廋身目的~
而今次呢個智能修臂器仲分別有男庄及女庄的
男庄部份是以主要是鍛鍊上臂的二頭肌跟三頭肌而設的
而女裝則是為收緊及結實上臂、趕走拜拜肉而設的

今次的手套設計不是跟面部的一樣,不是同步一齊電動
反而是一邊感動電的時候,另一邊是沒有反應的
而它不會連續的電動的,同樣也可以使用上可同的度數
可供閣下的適應能力!!


其實仲有一個廋身腰帶的,但係唔知我係唔係太興奮
所以完全把它忘記拍照~只可以文字介紹一下好嗎?
廋身腰帶是叫Slendertone Flex智能修腹腰帶

呢條廋身腰帶跟坊間的廋身腰帶有一點不相同
因為呢條腰帶已經係全球已售出超過六百萬件的了,
Slendertone FLEX 智能修腹腰帶為美國 FDA (美國食品藥品管理局) 
醫療儀器類別認可產品,獲 CE 認證,達韓國 KFDA (韓國食品及藥品監督管理局) 標準。
產品方便易用,是既安全又有效之智能修腹腰帶。
透過 EMS 科技,刺激肌肉神經密集之處,
令肌肉自動收緊及放鬆,就如做運動時的肌肉反應~

而最後要介紹就是今次小妹都有機會親自體驗既
Slendertone Bottom智能修臂褲
驟眼看好似一條運動褲的樣子,但係連上它家的電子儀器
它就是一條可以坐住廋既廋身褲了
只需要連續使用4星期就可以令臀部有效收緊、結實及提升臀部的
係唔係真係咁Work 就絕對唔好錯過我既分享啦


小妹已經將Slendertone 智能修臂褲 既電子儀器差緊電
沒錯!!在使用上必需是差約2-3小時的唷!
明天5/2 開始我會使用第一次
而5/3 我就給予最後的結果給予大家看看~
又係胖胖的小魔怪又可唔可以靠它廋到身呢?
切勿錯過!!!我的分享文囉~


如對今次介紹的產品可以在以下地方可供選購
產品銷售點:
1. FitBoxx 元氣館:所有 Slendertone 產品 – 
包括 修腰、修臂、修臀、修面(Slendertone Flex 除外)
2. 百老匯 Broadway:Slendertone Flex

如想知道更多Slendertone 的資料可以到以下網址詢問品牌

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com














留言

熱門文章