♬ 情人節精選 ◕‿◕ 送你一朵不會謝的紫色玫瑰花 ♪゚

搭入二月份,除左剛剛的農曆新年之外
我想各位男生女生最期待的節日就快到了
就是情人節啦⋯⋯⋯⋯(轉圈圈)
今年仲要係元宵加情人節tim
女生多麼期待係呢個咁特別既日子結婚/求婚?


即使沒有的話也多麼期待身邊的男人送上一札美麗的花束
但我想不少男生有多怕過情人節
首先購買當天的花有多貴,不單我知道,女生們你們也會懂的
但我想每個女生總有一種虛榮心
誰也想把身邊人送的花擺上網哂一下的嗎

說真的,我也受了多年的閃光彈xdd
不過近年小妹也慢慢學習不看了
我家男人成日都話係情人節個日
"送札花比你加一餐平時百幾蚊既餐,係個日食都成五百幾蚊個人,
食餐飯都成千幾蚊啦,加埋札花可以平平地買部DC 仔都得啦"

諗諗下又講得岩啵,好似又好似為左一日哂左咁多錢
你話我男人係有錢人家就話o者,但係攪左一場婚禮
我地兩個都儲到又肉赤洗得又快......

不過近來小妹就收到一枝好美既花
仲係小妹最愛既紫色架>w<知唔知究竟呢枝係咩花?
佢就係【Guess Girl Belle 香水】


或者大家問,乜Guess 唔係做牛仔褲架咩?
其實Guess 又點止係出品牛仔褲呀,仲有眼鏡,飾物等等
早年仲推出左Guess Girl 女士香水後,
今次就推出左呢一款比較少女一點的
Guess Girl Belle 香水($568/100ml)
**今次小妹的介紹的是50ml**


既然說得是不會謝的花,因為本身今次香水既設計
瓶蓋上擁有了一個淡紫色立體花卉,
加上了擁有嬌美蕾絲花蕊含有陣陣香氣~
真係好似一朵紫色的玫瑰花~


說得上是紫色花,當然少不了花枝的嗎,
所以今次它家的香水樽設計也是以粉紫色為主調,
弧面流麗自然地勾勒出猶如水晶花瓶般的優雅姿態


今次呢枝香水係以金蘋果及莓果和香檳為主調
初調:香檳、金蘋果、莓果

中調:牡丹、茉莉、紫羅蘭
基調:香草、檀香木



當然除了是噴在頸後及手碗的位置
不過記得唔好噴完就係咁摔,因為咁樣對本身香水既味道有改變之外
仲會令香水揮發得更快,所以是得不償失架~


男生們,襯情人節送一枝咁正既香水既比你既另一半
一枝香水即使比她日日噴都好呀,都係$600 
真係又抵過你買札花啵xd 

最重要係呢枝香水味道不會太濃味的
因為本身香水是以花及水果的香味
喜歡甜的,花味的女生是會愛上的香水來的
一札鮮花最盡比你擺足一個星期
但係一枝100ml 香水比你日日噴都最少都可以玩到2個月卦
女生們,哂命的時候想一下你身邊人的銀包吧xd
即使唔愛隻味,拎黎擺下都好呀,係唔係?


今次呢枝香水是可以令女生散發了不同的女人味
因為初調時是會以陣陣的跳脫的果香,
淡淡的味道就是男生蠻喜歡的
中調就會以番花香做中調,
呢個時候味道重了一點,但係也是散發我地女生的性感魅力
最後的後調時,因為是以木香的設計,就會可以有優雅氣質
一枝香水擁有了不謝花,三種不同的感覺
你說呢枝花你會抗拒嗎?

時常比老婆/女朋友怨冇花收既男生/男人們,
今次小妹既介紹希望令你情人節唔會頭痛啦:p
以上香水可在Sa Sa 選購


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com








留言

熱門文章