♬ 完全無痛的脫毛體驗 ❤ 愛上日本的Calla 銀座 ♪゚

唔知大家對於自己身體既毛髮會唔會曾經有一刻的不滿呢?
事實上,小妹有陣時真的不太喜歡自己的毛髮
由其是在身體上的-口-就如上唇...

曾經小妹給一個新認識既朋友仔說
【如果你呢,唔會生SO 就最好啦~】
其實......佢話我既生SO 咪就係既上唇毛毛=口=
我家三個女都有一個大問題....上唇的毛是很多的!!

小妹在大婚之前有化妝師即時幫我搶救一下唇毛問題
但係唔可能成日就係剃架嗎?唔通學阿妹成日忟?
睇見佢就真係痛到入心啦....

小妹呢D 怕痛人仕,絕對唔會玩呢D 野
所以我決定要搵一間脫毛公司幫我攪攪佢先
但係要攪好呢個唇毛,又唔想貴又可以點算呢?

今次小妹就初嘗一下呢個由日本引入既脫毛中心【Calla 銀座】


而今次小妹就去左位於中環既分店~
一上到去就有專人接待你呢

很喜歡它們的店鋪設計,會以白色的佈置加上充足既光線~
令人安心給予它們服務的感覺呢


由於小妹當天突然家中有急事,致電上店鋪,它們也可以因我的特別情況
給予一次提早Booking ,讓我可以先做完趕回家中
我想在另某一家的脫毛公司可能會跟你說.....
【或者你再打黎Book 啦,我地好Full Booking 啦】
也許它家是跟了日本的風氣,我很喜歡這種態度~
(當然人家是有權不給予的,只是它們肯幫忙!!)

好吧,先做唇毛前!!
小妹先給予曾比人地笑說像個男人既上唇-口-


首先美容師先幫小妹先剃走毛髮
(如果大家都係會去做任何脫毛既時候,記得早一日去做好剃先先
因為個效果會比即時剃會更好的~)


而當剃好唇毛後,大家以為是消毒需要脫毛的地方嗎?
反而今次在銀座中是會先噴上它家專有的【美肌潤美】保濕噴槍
先為需要脫毛既地方噴上的保濕噴霧
感覺很涼浸浸,很舒服的呢~


再搽上Jelly 以方便在打激光脫毛的
感覺有一點像蘆薈Gel 的,厚厚的感覺


最後用上呢枝槍就開始進行脫毛了,認真的~
試過幾次脫毛,激光的,彩光的,就是今次只有1-2次小痛
想不到原來脫毛真的可以完全唔痛之如,最重要係冇個隻燒濃既味道
(由於我看不到的問題,相機拍出來全來呢枝槍的光..所以我沒放出來了)


最後再來噴多一次【美肌潤美】保濕噴槍
潤澤一下剛剛做好脫毛的肌膚,等它不會太乾的離開
始終冬天也會令肌膚特別乾的~
完成後療程,美容師會給予客人一杯花茶~
說真的,呢個咁貼心既服務,做左咁多間脫毛店...好似得呢間有做
係唔係真係日本公司,服務真係會特別好的呢?


只需要唔洗10Mins 就可以令個咀仔冇哂毛毛
最重要係唔痛呀嗎,雖然我唔係好清楚呢間既機頭係點樣
但係最重要係我覺得唔痛先係我揀既必要條件
同埋服務態度都係一個令我會去揀既條件之一
今次小妹就第一次體驗左呢一間既脫毛公司

仲有一個好康推介比你,因為呢一間有一個脫毛放題
日式放題你聽過,究竟咩係脫毛放題?
就係一個價錢可以任脫一個指定位置
$388 激光脫毛放題!
任擇其一:雙腋下、上唇、手背及手指、腳趾及腳背。

咁抵既脫毛計劃心唔心動先?心動不如行動
來跟小妹一齊去做一個無毛既小女生啦

銀座Calla fb專頁

地址:
香港中環皇后大道中110-116號永恆商業大廈17樓全層

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**是次資料由品牌提供
以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
















留言

熱門文章