♬ 我愛吃拉麵 ❤ 第一站: 東京築地拉麵 ♪゚

日本拉麵在香港來說,已經是一個不是特別食物
因為由當初的味千....
慢慢演變著有多間日本品牌的拉麵店也慢慢地在香港開店
而近來小妹就嘗試了不少拉麵店,
不如就來一個小比較.看看大家對於小妹的意見又如何呢?

自從在屯門住開始,就慢慢開始留左屯門吃東西
而近來屯門也可能因多了商場及客源也慢慢多了不少拉麵店
而小妹既第一炮就想介紹一下於屯門時代廣場地下


其實小妹之前成日行過呢間小店,但係次次都見到佢排長龍~
直至除夕夜當天,也許個個也外出了準備倒數
竟然店內人數不多之如,最重要係唔洗排隊呀嗎!!

而今次我地試左兩款湯種既同款拉麵
首先我男人叫的就是黑油叉燒拉麵


佢既黑油以另外加上的,跟小妹以往吃的不是一整碗也是黑色的
有好的就可以先飲上純豬骨的湯底才飲上黑蒜的
不過小妹試過就認為湯底不夠濃,但係都算幾香的!!

而小妹的就是最平常的豬骨湯底,對比黑油就淡得多了,
但係對於吃清淡的朋友應該覺得不錯,但係就唔算好夠味啦


而麵質就是如下的,小妹就蠻喜歡呢款質地
也許有朋友說都唔係最正宗的拉麵...
我自己就認為最重要係吃番岩自己口感的拉麵就最好了!!



而當天我地都有叫了一客的味蛋,
說真的它的味蛋絕對不是好好的,只係它們蛋白位置是做蠻入味的
除非你真的好喜歡吃蛋,如果我不建議你再叫的


另外我們也叫了一客什菌炒牛利
也許你不喜歡吃內藏的,但係小妹是很喜歡的吃的唷!!
今次它們炒得蠻香亦很不錯,最重要係價錢不算不貴的
所以小妹認為絕對值得一試既小吃來的!!



其實呢個拉麵店,就唔係係日本引入的餐廳
反而就係太興集團既期下品牌之一
雖然佢唔係咩日本品牌,但係如果你過一過拉麵的口隱
而又唔想食咁貴既,其實呢一間絕對可以一試既
不過當然你要追求超好味超正宗它一定不是你杯茶
但係要吃一口拉麵的話,它也是一間值得一試的拉麵~
最重要是價錢不算貴的嗎,好似有夜間拉麵時段
有空來屯門看完戲就來吃一次呢間吧~~

希望你也喜歡小妹今次的介紹
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹














留言

熱門文章