【三】▌1109 大婚享 ❤ 最重要的二三事--攝影及化妝師篇 ▌

真係打美容野都冇打得咁快,就係因為近來都收到朋友話
幾時又出新一篇野,攪到我個人都飄飄然~我就比D 心機出多D
等大家又比多D 支持我出番呢D 你地個個又愛睇既Wedding 系列啦!!

今次呢篇就要講一下搵攝影既問題,首先利申
今次對於攝影我係極之冇咩資料,因為我係朋友介紹佢個間好
價錢上又不錯就直接去找好了!!
所以我擁有既資料就係我自己揀個間~
不過亦因為我使用過後....小妹就覺得一定有幾點一定要留意

如果你同小妹一樣係完全冇心水,或者唔知搵邊個好
上網Seach 絕對係一個最好既方法~
唔知點去搵?冇問題~去EDS Life WOW Blog 搵

因為WOW Blog 就好似一個新人打Blog 既地方,
大家會係度share 自己揀左d 咩攝影師
又會有d 人會講番自己個婚禮既相~可以從中去揀下岩唔岩自己心水
係唔係真想要呢d 呢?價錢上又Cover 唔 Cover 到呢?

摄影师人物,照相素材图片

最好就係問下身邊結左婚既朋友對於自己揀既攝影師評價
又或者你睇過你朋友既相又覺岩心水既
就可以去問下價岩唔岩自己既價位呢?

拿~老老實實,小妹攪呢婚禮就真心想以最平最抵
攪一個我認為可以叫完美既婚禮就夠啦
我講既資料真心未必係最靚又算係最好
但係唔係差到冇朋友個D 我已經覺得夠架啦XD

首先講一下小妹搵個間攝影公司叫做"純美新娘"
是位於太子金都既,唔係尖沙咀個間
朋友極力介紹佢地既主場"小寶" 攝影啦,不過我早於年半前已經比人BOOK 左
所以我就揀左佢地介紹既師父比你啦,當然佢都會比你睇D 版啦
不過都係覺得個句上網睇評價啦~~

又或者唔想煩既,真心可以考慮有D 店鋪既一條龍服務
因為佢地可以包哂攝影,化妝,租衫等等~
但係.....係唔係會好好呢?就閣下評價啦

而化妝師方面,小妹都係只係揀左三個化妝師去試過妝
而小妹既最開頭要求,就係大眼妝濃D 都唔緊要!!
但係到上年我嫁個陣我就只係想自然番D 就好啦
因為早前試妝,眼的確係大好多但係個眼好攰好重
其實你要諗定個日,個妝要Keep 足一日,你要笑足一日
咁重既妝,你要諗定個晚你會攰到癲左,番到屋企你唔想慢慢去落妝

同埋大眼妝會令隻眼好攰,要長期咁笑你真係好辛苦架
所以今次小妹大婚個妝,我自己都覺得好鬼好鬼正XDD
近來都有朋友都會問,究竟化妝師要揀幾多個鐘呢?

呢個問題絕對簡單去諗架o者,當然以下既計算方式就係小妹既想法
可以唔信可以唔理可以覺得唔岩架xd

以小妹而言,我係擺夜晚既婚宴,朝早又要出門又要入門
中間又想出去外影,又要5點學人註冊
當然唔洗講咁多一定要揀全日貼身服服架啦

如果你係Lunch 既婚宴就當然唔洗揀咁耐啦,
只係揀番個日頭既Plan 就冇問題啦

又有d 朋友本身係一早註左冊,但係又只係想攪番個儀式
咁就可以揀番一個早上妝+全晚妝啦~~
當然以上既說法都係小妹既建議,最終都可以同番個化妝師夾既~~

咁小妹就係度講一講我搵左既化妝師啦~
佢係叫Mandy / 阿Yen
(haha拎左有Nancy 樣既相先)


www.facebook.com/mandisinmakeup
http://www.weshare.hk/mandisin16077

當初係上網搵到佢既Blog ,發現佢既妝都好靚又好似冇咩點執過相
雖然係FB 入面真係好多好多有佢咁既化妝師,加上自己又打開Blog
成日留到d 留言話自己幾錢幾錢
但係都係個句,係唔係真係平野就係好呢?

老實講呀,攪婚禮攪左咁耐~睇盡不少化妝師既資料
亦如朋友所言,而家個個學完化妝都叫化妝師
係唔係夠料呢?係唔係真係平就係叫好呢?

你要諗清楚一個問題,個日既樣既係一生入面可能係最靚
你情願係個婚禮比最少錢可以化一個有可能令你有遺憾既妝呀?
定係用多少少錢搵一個自己岩心水,又化得當日靚靚既化妝師呀?

小妹就情願係其他地方咁慳,我都想我當日都可以比我靚足一整天呀
話哂係一日既大Project o者~但係始終都係靚係最重要架嗎係唔係?
但係又真係好好彩,又真係比我搵到一個又唔貴但係d 質素又真係唔錯既化妝

當初我係上網Seach 到Mandy 既時候,就係睇到佢既Blog
有陣時就係睇左唔同人既唔同效果就會好自然地幻想
我可唔可以有一個同樣既效果呢?

而最終我決定Book Mandy 唔多唔少係
因為我見有Blogger Nancy 都有搵佢啦
我當然唔客氣問左Nancy 好多好多問題,
而Nacny 亦比左好多佢當日既相我睇
真心的,到而家我都係覺得Nacny 個陣好似正d 啵xd
(天音: 咁人地係正過你就冇計架啦)

而且又見到我第一份工既舊同事又係有搵佢,雖然冇聯絡~
但係我見開佢本身既樣子,同番佢當日既相~
就覺得呢個MUA 值得我一試~~

好多謝Mandy 搵得番我當時試妝既相~
當時Mandy 幫小妹試妝,朋友仔都已經話個妝雖然知化左好多野上去
但係完係睇唔出係好厚妝,又好貼~又做到我想要既大眼妝
加上價錢又夠吸引,所以一試完就決定左佢啦
不如來看一下我當時既試妝效果啦~~
又睇下岩唔岩你既心水~~


除左有Mandy 之外,小妹其實也曾做過其他MUA 既麻豆
順便試一下她既手勢同埋髮型岩唔岩自己嗎~
咁另外要介紹既就係Rangel 啦
因為當時係做佢麻豆,雖然佢整得我真係好靚
靚到自己都估唔到我可以咁正~
但係因為唔知佢因為係麻豆化妝關係定點呢~
我個陣覺得佢真係唔算係好快個隻,所以就冇再去揀佢啦
加上價錢上佢唔算係好貴,但係唔算最吸引啦xd
但係佢係有Final 試妝架~所以唔洗擔心當日MUA 會幫你SET 左咩頭~

但係佢亦係我一個勁欣賞既化妝師,因為佢都係令我有衝動既MUA 嗎
有興趣既朋友可以到以下地方收看她既作品


今次就真係講住咁多先啦,唔知我係咁不斷出文
你地又會唔會覺得好鬼悶呢?洗唔洗我又停一停一下先呢?
下一次再講既就係要決定註冊既方法及場地同埋租車啦!!
呢D 又係極之極之重要既必做ITEM 黎架~~

有冇興趣睇落去?希望今次呢D 新系列認真的得到你地既支持啦

** 1109 大婚享 ❤ 系列將於不日分享**
希望你也喜歡小妹的新分享吧^^


** 1109 大婚享 ❤ 系列**


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹











留言

  1. MANDI呢張相都係我SEND俾佢架咋~~~
    我仲俾左張HARD COPY佢~~
    佢超LIKE AND HAPPY

    回覆刪除
    回覆
    1. 比我都Happy 啦張相咁鬼正,係唔係?
      真係好靚~~

      刪除
  2. 其實要搵1個價錢吸引而又有好準的MUA真係唔易, 好彩最後都俾我地搵到 =D

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章