。★ 情迷Magical Paris ❤ 愛上華麗的聖誕舞台 。★。

轉眼又來到12月了,除左是迎接寒冷既冬天外
也是大家最期待的聖誕節,對嗎?
唔知點解.對於小妹而言~係一年咁多個節日入面
我最期待也是認為最有氣氛的一個節日就是聖誕了
未知大家又係唔係我咁諗呢?
既然要說聖誕,小妹今次就想推出一個是關於聖誕的妝容
今次也是蠻特別的妝容,因為當中既顏色~
小妹真的好像......咁耐以來都冇試過~

而今次要介紹既品牌,當然就是我近來的新寵兒Bourjois
今年它們家就推了一系列既新品比大家去化個聖誕妝容
等大家可以靚足呢個聖誕

唔知大家又估唔估到今次Bourjois又比左咩驚喜我地呢?
我想不用我多說也知道它家的生產地就是法國,
同樣它家今次的系列也是運用Paris 作主題

今次系列當中會有三種不同既眼影色系,五款不同的唇筆
以及兩款不同色系列的指甲油
最重要是新推出的睫毛液呢~
分別是有啡色系列的,藍綠色系列,紫色系列的三色眼影
另外有紅,銀色的指甲油

而小妹今次要介紹的就是有以下的產品囉~
今次小妹得到就是有是藍綠色的眼影#63 paon elegant
#05 Red Island 的紅唇筆及紅色的指甲油


好吧~我不再說任何不關事的東西囉!!
首先要介紹一下我最欣賞的Bourjois 家最得我歡心的東西先吧
就是它家的 Intense Smoky (HK$130)
一盒包含眼線同眼影的三色 palette,我想是新手化妝最容易控制的產品之一
不過......今次小妹得到的眼影色系...
的確有點令我滴汗....因為呢個藍藍綠綠的色系
真的好像冇曾試過的色系呢~

先試左上手就好像有點不太上色,唔知試上眼又會點呢?


好吧....來看看小妹的底妝樣子先吧
真的,即使一個人有多累有多殘....搽上粉底真的是呃到人的
因為小妹真的是兩個樣呢xdd


首先我用上剛剛介紹的三色眼影,作為眼妝既主角


我先會用白色的眼影打底,輕輕掃在眼蓋上
當然也可以在眼頭上打上白色的眼影作點綴


再用上2號眼影搽在眼蓋上,今次真的開始更出色囉
又想不到呢個色又唔係真係咁難控制反而有一點驚喜
不過小妹第一次控制它,好似不是太完美的

最後就加埋1號既EyeLiner 就攪掂啦^^


一個眼妝只有眼影眼線怎會夠?當然需要睫毛增長才可以令雙眼硬大的吧!!
今次它家的睫毛液是很特別的,
因為今次它家是以不需要再用睫毛夾的方法去搽睫毛液
它就是VOLUME SEDUCTION $128/枝

因為今次呢枝睫毛液當中附上了一個很可愛的小蝴蝶結
呢個小蝴蝶結是有特別的功效的唷!!
一陣就試給你看看吧!!!


其實呢個小蝴蝶結就是代替左個睫毛夾既功能
仲可以做到又翹又增長既效果既
不過當天我太趕時間的關係,未能慢慢的掃得更好


最後當然要搽上胭脂及唇膏的嗎~~
胭脂我就用上它家的Blush Exclusif(詳情請按我)
而既然說好了是聖誕的妝容嗎?當然要特別一點
今次我就來一個創新的唇妝,因為今次我要試的就是
#05 Red Island
今次的唇筆設計,小妹也曾介紹過它家的唇筆設計
我認為它的出色之外,最重要是很幼滑
輕輕一掃就可以做到又光澤又潤澤的感覺


由於時間關係小妹未能逐Part 去介紹,希望大家不要介意吧
當小妹以為呢枝唇筆會比較紅的色澤,
不過其實只要你識控制就可以自由配搭吧^^

今次我的妝容雖然好似未去到好華麗的感覺
但係的確它家的眼影仍是我最愛,雖然我得到我喜歡的色系
但係想不到今次我體驗的,是可以令小妹有挑戰感的
因為當大家以為藍色是很難控制的色調時,
其實它是神秘卻很高貴的感覺
雖然在小妹當中,在小妹身上是沒有的xdd

要我最推介的除了它家的皇牌眼影外,今次我也想推介
我今次文中介紹的眼影,因為真的很方便!!!
因為它只需要一個小蝴蝶結放在睫毛上
不斷的掃睫毛液在小蝴蝶上,也不怕弄花眼妝呢


看到呢到?會唔會覺得好似差左少少野呢?
對!!我還未介紹的指甲油,今次小妹得到的是最有聖誕感的顏色
當然就是紅色吧!!!
不過由於小妹手中仍有Gel 甲在手,未能親自示範
但我也找來我家妹妹的雙手為大家介紹


由於妹妹的手指真的太細隻,我再塗上的時候也有點困難
不過今次呢個紅色不算是鮮紅的,反而是帶一點深紅
感覺不會太土感的,反而弄得好的是有一點性感的

今次介紹的新品已經有售囉~~
大家可以到Bourjois 各個專櫃中去看看囉~
希望大家也找到自己的聖誕彩妝,化一個完美的聖誕妝容
成為聖誕舞台的女皇^^

歡迎到BOURJOIS門市查詢:
大埔超級城Zone B 215號舖專門店+NAIL Tel :24099438 營業時間:12:00 – 21:00
旺角朗豪坊西武L1專櫃+NAIL Tel :22691814/22691825 營業時間:11:00 – 23:00
屯門時代廣場北翼3樓千色Citistore專櫃 Tel : 26131048 營業時間:10:30 – 22:00
鑽石山荷里活廣場2樓299B號舗+NAIL Tel : 2509 3688 營業時間:11:00 – 22:00
銅鑼灣希慎道1號903室 Tel : 2882 7268 
營業時間:星期一至六 11:00 – 20:00 逢星期日及公眾假期休息

想知更多BOURJOIS 的產品更新?快d 去它們的專頁睇下啦

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

























留言

熱門文章