【妝】快速出門小法寶 ❤ 五分鐘完成小妝容

天氣慢慢地開始轉冷,賴床既情況開始愈黎愈嚴重
唔知睇緊Blog 既你,唔知會唔會有同我一樣既同感呢?
但係作為OL 既朋友,任誰也想訓多一分一秒
但係大家也許會有一個小問題,
就是公司是需要化妝上班的?

雖然小妹公司不會指定我們是否會化妝上班的
但係有時我也會在上班後跟朋友約會的嗎~
怎樣在公司極速上妝,或者怎可以在早上極速上妝?
今次小妹來介紹幾款韓國的新品給大家認識

它就是Heynature
或者大家會說,好似邊度聽過咁既?
因為小妹也曾介紹過它家的裸色眼影呢~
而今次我介紹的就是它家的少女彩妝系列


今次呢個系列就以粉紅色設計,配以一個小小貓公仔在彩妝上
今次我就會用上三款既產品同大家示範怎樣快速上妝啦
首先要介紹的就是輕柔嫩滑BB Cream


今次呢款bb Cream 會有SPA 35/PA++
係樽身會有有效日期使用,不過當然我建議開左就盡量可以係一年內用完啦
BB Cream 質地較水,推開既時候較易
亦很有光澤感於肌膚上,不過睇係手又點同試係面呢~
不如等小妹試埋上面比大家望下啦


先來素顏樣比大家望望先,希望唔好嚇親大家啦
當如果我我而家放工約左朋友食飯,唔想咁殘咁見人
就睇我點樣去變變身啦~去囉!!!


首先係用上任何彩妝品之前,盡量可以就要搽上Bass /保濕產品
或者大家會問,BB Cream 都要搽Bass? 
其實對我自己而言,始終有一層隔膜會比冇隔會更好既
如果好似小妹咁,又乾又攰既肌膚就真係盡量搽一搽番d 面霜/精華
打番個底,上咩野係面都會貼番啦
好啦,今次就要用上BB Cream 先,做番個底先


份量就隨你自己需要就可以啦,我約用一個五毫子既份量就足夠搽哂成面之外仲有剩tim
不過搽左係小妹個臉上面就好似有d 白左少少
但係的確可以令肌膚感覺平滑一點,最重要係易推唔會焗身


不過搽勻哂成個面又好似唔係白得太多~
唔知佢係唔係會自動幫我調色呢xdd
即刻感覺好像精神左好多咁呀!!
難怪有人說,粉底的確可以改變一個人的面色xd


第二步,當然要化個眼妝啦~
又要快既眼妝?當然就要用上呢枝柔滑蠟筆眼影

呢枝眼影筆,特別既地方就它方便快捷
最重要係佢細細枝擺係化妝袋又唔會阻定
同埋佢係以蠟筆設計,好易上色~
同埋佢呢個系列共有五個色比大家選擇


今次小妹介紹的就是Khaki Suit 
眼影色就有點是深啡中帶的金色,很適合作大地色既打底
咁就可以更突顯其他眼影既色啦,不過如果以趕時間的話
它就是一枝勁方便的眼影筆囉~~


我自己就會由眼頭輕輕向外掃,我覺得慢慢地油的
好快就已經在眼蓋上出色囉,當然有時間的可以再玩多d 色啦


當然搽完眼影當然要加埋眼線啦~
對於小妹而言我最愛都係用眼線Gel~
因為容易上色又唔會好整傷肌膚~
最重要就係容易控制呀嗎,即使新手都岩用
不過今次我介紹的顏色就真係第一次使用
因為今次呢隻啡色比較淺色,真係有D 挑戰

但係我絕對欣賞它家的筆頭,很軟很滑輕輕地搽上眼蓋都唔會有不適


對於我而言,搽番少少就足夠搽哂兩隻眼架啦
其實有陣時唔一定係黑色先可以令雙眼更有神~
今次我試既啡色其實都蠻出色而且都可以更精神的


雖然話眼鏡可以遮擋好多野,但係始終化番少少色係眼度
始終有神d ,人地都覺得順眼d 啦xdd


今次我介紹的三件小物就可以成功把一個醜女快點變回少女
最重要係價錢唔貴之如,仲要係唔錯既彩妝品
如果真係要問我有咩要改善既地方
我就略縑枝BB Cream 用左都幾乾下
如果係冬天用可能大家會覺得好快起乾紋
不過可能我肌膚近來真係好差啦>.<

不過我最喜歡都係枝眼影筆,因為佢輕輕掃兩下就可以出色
有陣時放工有約會,又唔想係番工時間化咁勁妝
有一枝係手袋點都可以化到啦
最重要又係有成五款色咁多~仲有一枝岩你用啦


如果想了解更多Heynature,可到以下網址參考

如有興趣可以參考早前,它家的裸色眼影

如果對小妹今次介紹的產品有興趣的話,可於以下地方參考
柔滑蠟筆眼影 (共五色)
$78.4(優惠價)

亮彩柔滑眼線啫喱 No.3 自然棕
(共三色)$86.4 (優惠價)

輕柔嫩滑BB Cream 
$156.8(優惠價)

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹





















留言

熱門文章