。★ 當黑暗世界不再可怕 ❤ Bourjois 為破解黑色魔法 。★。

十月份,大家會想到是一個嘩鬼滿天的日子~
總是會好似它很黑暗的月份,但我們卻不會害怕反而十分興奮
主要原因就是..........黑暗世界中的萬聖節呢
有陣時我也不明白為什麼我們中國的鬼節是那麼可怕
但係外國的鬼節卻是那麼的快樂興奮的呢!!

雖然小妹近日不斷地為我的大婚事弄得頭昏腦脹....
其實嗎,我真的很想去樂園去叫一晚癲一晚~
放鬆一下我的緊張心情,放走苦惱不堪的問題
但係我實在沒有呢個時間及金錢去癲的嗎

所以.....我就在其他地方為自己有一點萬聖節的氣氛好了
所以我決定了要為手指去弄一個很有氣氛的感覺
在上年的時候,小妹也曾學過怎去弄一個萬聖節甲~
可惜....它不易做的呢~

不過近日我知道Bourjois 推出了一款新系列的指甲油
它就是【Gold is Black】



什麼是【Gold is Black】呢?
主要就是Bourjois 是想大家在呢個10月係黑暗中帶一點閃爍
黑暗不再是可怕,反而可以有一點神秘以及我覺得仲有一點性感xd
就像一點野性的黑貓一樣嗎?我唔知做唔做到呢?



今次小妹今次就率先試了它家的兩款指甲油
分別就是有黑色系列的#31  Dangerous Wish
金色系列 #30 Ghost Lovers 


係試左手之前不如我先比家睇一下它們既色係點架先啦
黑色系列的#31  Dangerous Wish 的是黑色中帶一點閃粉
就是像黑暗中的小黑貓一樣,神秘中帶一點野性
反而金色系列 #30 Ghost Lovers 是有一點銀灰加一點金色閃粉
或許是低調中卻有一點突出呢~


就一於小妹既示範先,今次小妹就主要介紹一下它家的
黑色系列的#31  Dangerous Wish 
搽左第一層的時候,其實也蠻出色的~
但係始終唔實色,所以我認為搽多一層會較好~
你認為我的甲色好看嗎?


當然也不少得要介紹回它家的金色系列的 #30 Ghost Lovers
我認為它是用作裝飾為主,或者以鮮紅色的甲油,配以金色閃粉
也蠻不錯的唷對嗎??


由於我認為金色系列不太覺眼的關係,我把它們又再抹走
搽上全黑的系列,再拍上一點點的金色系列閃閃
又有另一種特別的效果呢~我自己很喜歡呢個黑暗的閃爍呢


今次介紹的【Gold is Black】系列,
共有2枝的黑色系列,及3枝的金色系列~
而它們今次的指甲油有一點好,它是乾得勁快.....
當天我在試的時候,即使搽完一次,花左再抹走~
Total 我想玩了2,3次的甲油~我也用了不需要一小時的時間
我想搽指甲油對我而言就是最好的就是快靚正
因為我最怕坐係度又唔可以郁唔可以做野
但係今次呢款既指甲油就可以做到我要求既問題啦~

最重要呢枝咁好用既甲油,都只係要$78/枝~
最重要是它係法國製造架,用起上黎都真係安心少少既
唔知大家對我今次介紹既指甲油有冇興趣呢?

其實它已經係10/10 會係所有售賣點有得賣架啦~
快d 去買定一枝,咁就可以係萬聖節扮一個野性黑貓女郎吧~

有任何問題歡迎到它家的官網參考


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹










留言

熱門文章