♬ 自家做的手工皂 ❤ 送給你重視的人一份特別的禮物 ♪゚

唔知大家對手工皂,會有否一點興趣呢?
今日今日自家做的手工皂既Workshop 好像愈黎愈多
是都市人關註了自己皮膚問題或是認為是一門生意呢?

早前小妹就跟好友一同去沙田的石門站~唔係去見工唔係去番工xd
而係去上堂,去學整一個屬於自家製的手工皂
今次小妹去的地方就是鄰近石門站的大廈
它就是.....【Shiny Forest 昱立森林】


剛到達的時候,小妹就認為在這區工作的人太幸福了
可以隨時隨地可以去上手工班,把工作上的壓力放鬆一下吧~
當搭進後,我第一樣發現就是....為什麼會有廚房的呢?
唔通呢度可以煮野食?定係係一個食飯位置?


當然除左呢個廚房之外,小妹都帶大家睇下其他學生
弄的實物比大家睇下先啦,即使我整得唔係咁靚都好xd
起碼望下都開心架啦真係,真係買番去送比人都抵呀


除左d 手工皂可以比大家參考/購買之外~
其實仲有d主要材料可以供大家去選購架~~


參觀完店鋪既產品之外,係時候準備上堂囉~
感謝老師為我們準備了一杯薑茶,唔講唔知~原來檸檬唔洗桔
一放落去薑茶內即刻辣得更勁呢~冬天飲必正!!


正式要上堂囉,先做手皂之前不如先了解一下我地平時既皂液係點架先啦
同埋究竟皂又有分幾多種呢?
當中又有咩成份呢?我地又會做到d 咩皂呢?


上完理論堂之後正式開始去弄個手工皂囉~
首先要準備的就是材料,老師已經為我地準備了一切囉~
先來看看我們今次的主要材料~就是皂及植物油!!


仲有一個蠻危險但係一定要擁有它的一個材料
它就是-----氫氧化鈉
是高危險的成份之一,遇上水就會立即發滾的呢~
所以一定要小心處理!!!


當然咁危險既成份,當然要由專業的老師先為我們處理好
然後由我們分開兩組~我們就是做熱感的皂囉
要把老師幫忙處理好的氫氧化鈉液體搖冷~
需要搖到減溫到50度才可以唷!!


經過我們多番努力,多番地搖到手軟xdd 
終於等到它變回50度囉~~~手也軟囉!!


再來第二步就是把在早前的東東煮溶,但係溫度只可以keep 住40度左右
之後就可以倒上我地好努力的氫氧化鈉液體
但係有一個小貼士....千祁不要直接倒入那個油中
咁就會彈傷自己的肌膚囉,所以要倒在隔上慢慢地把它們溶在一起~
就開始又攪攪攪足25mins 好了!!!


攪到那一個皂可以在表面打上8字的就可以加上我們的材料囉~
再把它們打勻好了~就可以倒模囉~


正或倒入膜外囉~這個皂要先等多約4星期才可以除膜唷!!
主要就是要把它揮霍了那個氫氧化鈉呢~
需要時間長了一點,但係事實它是用心製作的嗎~^^


倒完膜後,大家或者會問究竟當中的燕麥用剩了不少的嗎?
可以怎好呢?掉了又是很浪費的~
老師就教我們運用燕麥加乳樂mix 一下
把它塗在肌膚上可以做到磨沙及美白效果~
大家看得出小妹那隻手是有做了美白的效果嗎?


雖然成品小妹暫時未有機會拿走,而且一個月的甩膜小妹也沒有時間參予呢
因為我要處理小妹的大日子吧~所以今次活動就暫且告一段落了唷!!
希望我的朋友會為大家再介紹一下次的介紹吧~~

如果大家對小妹今次的介紹是有興趣的話,
或者是有興趣了解更多手工皂的資料是可以到以下地方的

有關昱日森林:
Official FB: https://www.facebook.com/ShinyForestHK
Official Website: http://www.shinyforest.com/

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
















留言

熱門文章