我的廋身大計Mission 1 ❤ 初試SVELTY燒倍纖控餐の極緻 及 体の極緻茶

時間過得真係超級快~轉眼得番四個月!!
我說的目標好像到而家都冇咩進展=口=
我想除了線條上有少少改變了之外~體重仍然在以往的水平內

雖然小妹曾經說過不希望廋身是作吃上任何藥物幫助減磅
但係希望跟事實是真的很不相符的,所以我近來也會揀選上
健康‧安全‧有保証的健康食品/藥品來食用

而今次小妹就揀選了日本品牌【SVELTY燒倍纖】
其實【SVELTY燒倍纖】係日本好繪炙人口既纖體產品品牌黎架
就連當地既藝人明星都對它愛不措手!!
講到咁正?小妹當然要試下係唔係真係講到咁勁啦

而小妹今次就一於試齊呢四款既【SVELTY燒倍纖】既產品
包括以下產品体の極緻茶】,腿の極緻】,体の極緻】, 控餐の極緻】

而小妹係今次呢篇文章就會先介紹其中兩款 控餐の極緻】体の極緻茶】
首先先說一下 控餐の極緻】
既然講得係控餐,當然係比我呢d 又為食但係又怕肥既女生食用啦
因為今次呢個藥丸主要都係可以令食物中的糖份及碳水化合物唔會化成脂肪既
咁係食落肚之前當然不少得要睇下呢個控餐丸有咩成份啦
唔係真係食左毒藥都唔知咩事呀!!!
主要成份有: 拉細亞精華
   至古已沿用作治療糖尿病患者,能有效防止日常飲食中過量糖分及碳水化合物,
從而防止脂肪囤積。

幾丁聚糖
   從海蝦中提煉的天然聚合物。此乃專利成分,
能有效阻隔身體吸取食物中的過量油份。

麗盃閣精華
   非洲卡拉哈里沙漠獨有的植物,擁有兩萬年當作減肥成份的歷史!
它能為身體帶來滿腹感,減少攝取過量卡路里。

導致肥胖的因素就是因為身體過量吸收油、糖及碳水化合物,
income 比 outcome 還要多少會囤積成脂肪,而控餐丸的目的就是阻隔身體吸收上述成分。
這款控餐丸是 svelty 的皇牌產品!
沒有辦法,女生天生愛吃又愛甜!想不再痛苦節食,控餐丸可是必需品!, 

咁每次既份量就係吃六小粒的,雖然它沒有指係幾時食用
但係我個人認為它是可以令你減少因為食品而產生脂肪問題
所以我建議係餐前食既~雖然要一次過食6粒,聽落好似好多
但係可以分開兩次吃也可以的,是有點點草藥的味道不算太苦~~

好了介紹了吃的,來一個飲的嗎好嗎?
茶,其實係小妹既生活中都係一種不會缺少的飲品
所以今次小妹試飲既呢款就合哂小妹既心水啦
今次呢個体の極緻茶】
其實就係一包包既茶包黎既,一包包設計好方便我地帶出街
同埋夠哂衛生啦,因為平時D 茶包我多數都會洗一洗先飲的
其實一打開左個茶包之後,其實已經嗅到一陣陣既果香味!!
個人建議真係用水煲煲既滾水黎沖茶,因為一沖落去d 果香已經走哂出黎
因為用水壺沖既茶唔係唔好,只係沖出黎既果味冇咁重~同埋個人認為冇咁好飲xdd

另外呢包茶,佢地會建議你浸夠5mins 先好飲,其實我個人認為你起碼要擺佢夠10mins
先可以飲得落口,因為你沖既係熱水黎架嗎~我自己飲湯都要擺一陣先飲到落口xd
同埋我自己多數係沖幾Round ,我試過飲左三次都仲有味道的
所以大家都可以浸在一個大壺度,慢慢拎黎飲~
不過小妹就覺得熱飲/暖飲係最好~因為試過擺到凍左就唔好飲啦
咁試左大約2星期時間,你說是否廋了? 我上磅就不太覺
食的份量是否少了一點?我覺得也算是的!!
因為吃了兩星期,真的可以連晚飯也不吃也行~
但係一停左就...不斷地想狂吃=口=媽說你肚裡有虫嗎?
同埋有一個問題就係不斷地去廁所,頭幾天簡直是慘況
在上班的時候,起碼一天去三次,後期好一點就一日大約一次
亦由不正常的便便變了正常的~不過我想我真的很多毒素在!!!
不過都要說明一點,每個人體質不同~我有朋友吃後之後是
沒。有。不。良。反。應。的!!!!
加上我是一次過吃哂的,也試過分開一日一種的~
所以......可能我的體質會去得多,但係....減得慢一點呢=口=


在下一篇我會介紹埋另外兩款產品
究竟我試左會點?唔好錯過啦!!!

SEELTY 專頁: 


希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk











留言

熱門文章