黃雨下的大活動 ◕‿◕ 第三擊!Veet 街頭快拍逐個捉 + 我們的第一次微電影

轉眼我已經參與左Veet 既活動去到第三擊啦,
今次我會聯同七位靚女去做兩件大事!!!
你地又估唔估到我地去做咩呢?
記得睇埋落去啦!!
今次我地28個白滑大使就去左灣仔既Cafe 舉行兩個活動~
由於當日落好大雨,加上我又衰帶住成班朋友仔行錯路
攪到遲左半小時才上到Cafe ,也跟了Monique & Rita 開了另一組xd
由於遲到我地當然要快快手跟我們兩位新組成的組員合作弄好我們的
拍照框框,幸好有她們在~唔係我地就完全唔知點做啦xd

我地既拍攝道具當然不少得要有Veet 既牌啦,
由於我地想話比其他人知Veet 既東西就係The One
所以決定要比個皇冠給它啦!!
而我跟阿Wing 就為左令它更加靚呢!!
我地決定加入了粉紅加白的珠珠做裝飾
除了呢個Veet 牌外當然不少得一個外框先得架!!
由於呢個外框本身只係得一個白色的!!
所以我地要運用唔同既字去裝飾
今次由於係由Veet x iTral 舉辦,當然不少得它們兩個既牌子啦
貼了實在框外,大家也在牌子上加點珠珠做番裝飾
即時效果都高貴D 又靚D 啵~~
我地呢個八個女生真係好比心機去整個框,
每個人也在出力,有D 會諗點運用D 小牌子去裝飾
另外姊妹也運用絲帶弄成了蝴蝶結去裝飾我們的相框呢!!
Verna 就是最出力為我們去整的那個啦
因為大家在不斷吃的時候,她仍為相框裝飾呢!!!
你地話佢整既蝴蝶結係唔係好靚先?
差不多完成了我們的相框啦,係時候要落街同途人去拍攝啦!!!
我地要係15分鐘入面要搵人同我地合照究竟可以搵到幾多個呢?
由於今次我地去左係集成中心附近地方搵途人合照
其實真係好難搵人架,因為個度d 人真係以為我地係個d 賣廣告人呢
又要一定要搵女生/女人~想出賣下d 美色都唔得xdd
我地8個真係廣東話,英文,國語都出動埋xd
我地呢組既女生們真的很棒呢~
最終都搵到六位既人使幫我地完任務,特別感謝!!!

幸好也完成了我們的其中一個任務,
影完之後就立即回到Cafe 再完成下一個任務啦!!
就係做我地也算是第一次的活動~
就是拍微電影呢!!!

今次小妹在微電影擔正女主角既角色~
唔好以為女主角就是一定係好事呢xd
我需要犧牲我自己的腳呢xdd 究竟發生咩事?
究竟我地又拍左d 咩?你地就要快d 去以下Post 搵番我地既微電影啦xdd


自己拍完睇完都笑到收唔到聲架~~
希望你地都會支持我地,比番個Like 我地啦!!



                                                          希望你都喜歡我既介紹
                                           想隨時知道小魔怪既生活點滴及Blog 文更新!!
                                                               快d Like 我既專頁啦                                
                                                               
 ◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


E-Mail : man_man811@yahoo.com.hkFacebook 






























留言

熱門文章