。♪゚♬ 在炎炎夏日跟陽光玩遊戲 ❤ 我的新寵SHISEIDO 防曬 ♬ ゚♪。

一搭入夏天小妹已經被太陽伯伯把我燒得黑黑的
所以我真的不是一個喜歡曬太陽的女生,加我沒有美好身段在沙灘上呢xd
其實小妹亦使用上不少既防曬各式其式的
一路都以為自己用既防曬已經足夠....

原來...........我是錯的=口=

在早前在看某個節目既時候,化妝師在片末在叮囑我們
其實我地最重要既產品就係防曬
同埋防曬唔係單單睇SPF XXXX←既數字
最重係睇佢後面既+++

其實最好既SPF 值係有4個+既~
SHISEIDO 既SPF50++++ 就有呢個4個+啦
但係今次小妹既新寵同樣都係SHISEIDO 既
Urban Environment UV Protector Extra Mild SPF30 PA+++



參考一下Syreeta 既Blog既內容,話比大家知究竟SPF值同PA 值究竟有咩分別

防曬系數(SPF):紫外線B的防護
防曬系數SPF是用來量度防護紫外線B的能力。
簡單地說,它與要多久才在太陽光下被紫外線B曬傷有關。
舉例來說,使用SPF15防曬品,在10分鐘出現明顯曬傷的情況會延長至150分鐘才出現。

PA值:紫外線A 的防護
防曬品的SPF值只反映延遲皮膚受紫外線B 曬傷的能力,有關紫外線A的防護,
現時仍未有統一指標,在亞洲區比較普遍是以PA(Protection Grade of UVA)值來表示。此指標分為三級:PA+、PA++ 和 PA+++,加號愈多代表防曬效能愈高,
所以購買防曬品時應同時注意SPF及PA值。

而今次小妹用上的防曬包裝很輕已經很方便的
即使擺左手袋裡都唔會好阻礙,同埋防曬真係最好需要出汗後需要補一補呢


打開防曬銀色底既位置,就會見到有一個出口位置
個人認為我蠻喜歡呢D 設計,因為佢唔會一o者就爆多出黎
呢個問題係我最著重的問題~因為買Skincare 唔係平架嗎xd
我當然唔想哂左d Skincare 既野啦,雖然可以搽番係其他地方既
都係唔想咁浪費架嗎xd 
而防曬是以乳霜庄的質地,以下既份量其實搽哂成面仲有多
我個人覺得可以減多少少份量
薄薄一層就夠啦,唔洗搽到咁厚的,因為個人認為厚唔係代表係好
正如我地搽粉底一樣,薄薄一層就夠架啦
.
搽係面仔往外搽勻就OK 架啦,
本身佢係白色既乳霜,但係搽勻後唔會有白色一層的
其實我覺得係令肌膚有光澤感一點,做Bass 也可以呢
不過你當然可以再搽多一層自己化妝既Bass 啦^^

好高興今次得到由 A BitterSweet Life - Syreeta BLOG 送出的資生堂防曬
其實我一路都好恨一試它家既防曬產品,最想當然試它家的金銀色防曬啦
早前睇到Syreeta 介紹的SHISEIDO 的新品已經心動不而
今次有幸仲可以一試,感覺上不是太難推的~
跟日常使用上的防曬差不多,但係我喜歡沒有任何酒精及太陽油味的
最重要今次我使用的是不會令你痴淋淋既產品
我唔介意使用時會痴淋淋,但係絕對唔接受一路都淋住面既產品
係香港....真係接受唔到呀=口=

但係今次呢款防曬絕對係我夏天既首選產品^^
大家記得要連埋下既同心口都要搽呀!!
其實應該話你肌膚任何地方會曬到既地方
包括雙手,雙腳(如果你成日著短褲)
下巴至心口位置,同埋後尾枕(長期會札頭髮及短髮女生)
可以的話真係記得要搽~當然你可以選擇唔同既質地的
但係一定唔可以忽視架!!!

希望你也喜歡我的介紹!!!
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴記得要Like 我既專頁啦








◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hK









留言

熱門文章