★゚SFERANGS☆.。純天然蝸牛黏液系列(第三擊)-純天然蝸牛面霜

去到第三激了!!!
今次小妹要介紹★゚SFERANGS☆.。純天然蝸牛面霜
早前我已經介紹了它家的精華及面霜了
唔知你又有冇睇過及了解一下它家既產品呢?
小妹也曾介紹了它家的精華,Gel 既產品
係時候要介紹★゚SFERANGS☆.。
純天然蝸牛黏液系列紹中最後一款產品了
它就是純天然蝸牛面霜 50ml/$659
上次介紹它家既Gel 之外,其實今次介紹的都係面霜黎架
不過今次既面霜跟Gel 有d 唔同既,它就係唔係透明的xdd
不過都係韓國製造的,同埋都係玻璃既設計~
其實我真係好怕玻璃既產品因為我好怕一線手就..........-口-
而今次既面霜都係一樣有一個小隔膜的
可以防止細菌滋生呢~但係其實我用用下都會唔見左塊野xdd
當然要睇下今次呢個面霜係點先得架
其實今次呢個面霜會以白色的
不過我個人認為呢一款會比較淋的,
所以個人認為適合乾性肌,或者年齡較大一點的人仕
因為它實在淋得緊要,亦很滋潤的是沒錯!!!!!
來給大家看看究竟呢個面霜用左係小妹既面仔前
既素顏Look先,其實而家我覺得我肌膚係改善左唔少
在搽上面仔係按摩前夕,我給大家一個示範
今次呢個面霜其實是很有粘力的
睇下我既示範就知道了xdd
真係有拉絲咁架~~~第一次用Skincare有咁既效果
今次不再給使用後既樣子大家睇睇啦
因為真係冇咩特別效果睇到~唔想又係度講啦
老實講成個系列入面除左呢個面霜之外
其他兩款都好得小妹既喜愛,因為我而家都keep住用
不過呢款點解我對呢款好似唔感興趣,
原因主要係因為它實在太淋,
係呢個夏天入面真係用完就油上加油
我都係晚上使用之後第二朝洗面前仲摸到面仔好似仲有一層保護膜咁樣
我自己幾唔鍾意咁既感覺,所以就唔係咁令我喜歡既原因
不過對於修復,滋潤肌膚是絕對適合的
如果你都有興趣它家既產品其實可以先到它們的專櫃先體驗一下
或者我不喜歡的感覺不代表所有人,而家有三間永安都有它們的專櫃啦
除左我介紹既系列外仲有唔同既產品可供選購的

亦可以先回顧★゚SFERANGS☆.。純天然蝸牛黏液系列
另外兩款既產品供參考


★゚SFERANGS☆.。 而家已經有FB 專頁啦,

如果想了解它們或者知道它們的最新資訊,可以讚好它
http://www.facebook.com/pages/Sferangs-Hong-Kong/324294561025859?fref=ts


亦可以到它家的官網參觀http://www.sferangs.com/
如果想去它家既專櫃亦可以到達以下地方參觀, 

                                                                                                          元朗千色廣場
元朗教育路1號千色廣場2樓207鋪


尖沙咀 Wing On Plus九龍 尖沙咀東部 麼地道62號 永安廣場

佐敦永安百貨(最近新開張的)


希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦






◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


電郵: man_man811@yahoo.com.hK



留言

熱門文章