★゚SFERANGS☆.。純天然蝸牛黏液系列(第二擊)-純天然蝸牛啫喱

我想大家也會對★゚SFERANGS☆.。不會陌生,
因為小妹亦曾介紹過★゚SFERANGS☆.。純天然蝸牛精華液

其實小妹真係真係好怕夏天用d 痴淋淋既SkinCare
對於精華呢個我都好滿意,因為佢雖然係蝸牛產品
但係佢絕對唔淋亦很爽,而保濕效果亦是不錯呢
咁精華都係唔錯既產品,唔知它家面霜又係點樣呢?
今次呢個系列都係有兩款既面霜

不如等小妹先介紹一下呢一款
純天然蝸牛啫喱 $657
首先介紹呢款既面霜會以透明既Gel
今次呢個面霜會以平常既面霜既設計
加而一個膠既蓋會可以防止細菌滋生
其實★゚SFERANGS☆.。既面霜都附有一條小匙
咁大家就唔洗用手掂啦,只係(不)係手上面再搽
咁就方便又快捷啦
                                     
好啦,係時候開始試下d 質地比大家睇下啦
既然講得係Gel ,配以透明既Gel 庄
其實(不)出黎係手上面都係好水水架,一推勻就見到好水潤
搽完就極快吸收哂,絕對岩係朝早使用
夠哂清爽又唔淋,I Like It!!!
係搽之前,當然要睇下我既素顏樣啦
呢個其實我本身已經搽左精華既效果
係搽左精華之後其實都覺得有少少收毛孔架啦
其實我覺得大約(不)約一蚊Size 既份量
呢次因為我(不)起第一次蓋上既份量
所以睇落好似好多咁樣,其實搽完都係唔算好多架咋
其實可能大家睇左就唔覺得有咩咁特別
因為它很清爽亦不淋,所以我完全認為朝早使用亦係最適合
介紹完呢款面霜,唔知大家又對於我今次呢個面霜又有咩感覺呢
我覺得今次呢個面霜係完全係岩用夏天使用
因為本身它已經好清爽,而且蝸牛本身都係有修複既
所以我使用左大約一個月時間,配合精華使用
的確毛孔係會有收細,不過天氣熱加上肌膚會自動出油
所以都未必長期都係0毛孔架~
當然除左好既SkinCare 唔多唔少都有幫助
但係都要配合外在既護理先可以令肌膚愈黎愈靚架嗎^^

黎緊我仲會介紹埋另一款既蝸牛面霜
跟呢款完全不一樣的唷!!一定要留意啦!!!

如果從未看過/不了解★゚SFERANGS☆.。





★゚SFERANGS☆.。 而家已經有FB 專頁啦,
如果想了解它們或者知道它們的最新資訊,可以讚好它
http://www.facebook.com/pages/Sferangs-Hong-Kong/324294561025859?fref=ts



亦可以到它家的官網參觀http://www.sferangs.com/

如果想去它家既專櫃亦可以到達以下地方參觀, 



元朗千色廣場
元朗教育路1號千色廣場2樓207鋪

尖沙咀 Wing On Plus九龍 尖沙咀東部 麼地道62號 永安廣場



 

                                                    想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹






電郵: man_man811@yahoo.com.hk











留言

熱門文章