好康!!!免費送你不同的Sample 的小盒子 ◕‿◕

一個盒子內有著不同產品的小sample,我想大家不會陌生
因為小妹或有其他blogger也曾有介紹過它呢
不過始終盒子需要收費,而且每月有什麼產品也不知道
或者有人認為是驚喜,但亦有人認為博不過

但係今日小妹就想介紹一個小盒子比大家,
不過呢個盒就唔洗附出任何既金錢,需要既就只係需要上網登記就可以了

今次我要介紹既呢個小盒叫Apple's Box
也是每個月會推出一小盒的呢,不過它除了不用比錢外
仲係你預先會知道大概會有什麽的sample送比你
或者你會問咁咪冇左個驚喜感囉
其實係唔會架,因為它會每個月都會List一個表比你知
大概有什麼的samples,表中會有約十多項的產品名字
但每盒Apple'sbox 內也只是約有六至七種產品隨機派發

講左咁耐不如等小妹拆解一下第三期既applebox有咩咁特別啦
頭1-4期既box都係由著名插畫師Billie Ng設計的
而呢個box設計會以抽屜式的,如果家一路去申請就可以變成了一個多層的抽屜啦
不如先比大家睇下今次第三期既小盒子會有d 咩Sample 可以送比大家先呢
包括有以下既品牌既產品-----
Clinique勻淨科研抗污染防曬隔離霜SPF 40/PA+++
Scinic [200%保濕加強版] 深海營養保濕凝膠乳霜
Dermologica  UltraCalming Cleanser特效鎮靜潔膚霜
La Elubiten   美白去角質洗顏粉
Dermologica  UltraCalming Relief Masque特效抗敏舒緩面膜
CYBER COLORS 瑰麗寶石絲柔唇彩
Dermologica   UltraCalming Mist特效抗敏舒緩噴霧
CYBER COLORS 天然瑰麗甲油
Dermologica  UltraCalming Serum Concentrate 特效抗敏降紅修復精華
GARNIER   櫻花透白面膜2
Racinne        全能水漾亮白爽膚液
GARNIER       櫻花透白精華乳
O'slee        蜂蜜黃糖煥膚面膜

係咁多款既Sample 入面,每個盒都會有約6-7款Sample 送比大家既,
咁小妹今次既小盒子入面會有七款既不同既產品
咁不如等我一路介紹一下今次我有既呢完款既產品啦XD
咁今次小妹得到就有曾經在某篇既Facial 文中有介紹過既Dermologica
呢度會有一包四款既Sample ,

UltraCalming Mist特效抗敏舒緩噴霧
UltraCalming Relief Masque特效抗敏舒緩面膜
UltraCalming Serum Concentrate特效抗敏降紅修復精華
Ultracalming Cleanser for face and eyes特效鎮靜潔膚霜

第二款就係小妹其中一個很喜歡既品牌Clinique
而今次呢一款試用就係勻淨科研抗污染防曬隔離霜SPF 40/PA+++
都有成7ml 比大家試用架,我試左d 質地都唔錯~
好水水好易推,搽勻後會有一點點水澤感的

另外仲有O'slee 既蜂蜜黃糖煥膚面膜啦
其實我早前也曾介紹它家既磨沙面膜,價錢唔貴而且仲有陣陣Honey 味的呢
而且粒子比較幼細,即使在面上按摩後都唔會令肌膚有紅既情況出現
咁用番上次圖比大家望望呢個Mask 究竟用左會點啦~~
你話係唔係真係去到角質真係答你唔到xd 
因為我就覺得差唔多,不過以99蚊黎試下都無壞呀!!
好啦,我介紹左一款磨沙產品~不如再介紹一款可以既去角質
又可以去洗面既產品啦,它就是LA ELUBITEN 既POWDY POWDER WASH
美白去角質洗顏粉 HK $239/28小包 (1g/)
洗完面當然不少得要有搽面霜啦,係今次呢個AppleBox 
都仲有一款SCINIC既AquaEX jelly cream
[200%保濕加強版]深海營養保濕凝膠乳霜 HK $208/50ml
最後就要介紹就係.......SaSa 旗下品牌CyberColour 
既天然瑰麗甲油 10ml
今次呢枝甲油色係超Pink 的>w< 
妹妹說要留待她在放假後給她搽上呢~~~~
待我有d 時間我會試色比大家睇睇既~

你地又想唔想得到我呢個小盒子呢?
想要?好簡單架咋~~~
大家係7/7 前去Applebox.com 登記做會員,再跟住它既指示就可以Apply 到第四期既AppleBox 架啦
如果你本身已經已經申請左第三期既話,就記得一定要快d 去番Goodapple.com 度
遞交番今次盒子既體驗啦,咁就可以有機會得番下一期既小盒子啦!!!


第四期apple box現已接受登記啦77日就截止的啦,大家要火速登記喇!!!

只要登記成為gooodapple.com 的蘋家成員,登記領取下一期的試用,便有機會擁有精美的apple box記得跟朋友一起分享這份喜悅喔~ ^^
gooodapple 官網http://test.gooodapple.com
gooodapple facebook pagehttps://www.facebook.com/gooodapple

希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦



◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk















留言

熱門文章