咖啡。唔係飲咁簡單 ❤ 青咖啡豆纖型配方GCB

數數手指.....轉眼間得番四個月我就做蛇年新娘啦>w<
認識我朋友的都知道我常要不斷做Gym 節食
但係始終點做都係可以令個Body 線條出少少
但係d 磅數始終都係停濟不前,愈減愈灰呀真係
本身我同自己講,減肥要減得健康盡量都唔好食咁多藥類產品


但係始終時間得番唔多,或多或少都要試下靠一下藥物既幫助
但係要食減肥既藥物都要揀一些可以令我有信心保証的
今次小妹就揀選了Life Nutrition最近推出的
 青咖啡豆纖型配方GCB
或者你會問,點解我會咁放心去揀旗呢個Life Nutrition既新品呢?
主要原因是因為小妹也因食過它家的ACAI有機巴西莓加石榴精華
亦因為當時我食用後真係覺得好好訓xdd 
對於都市人來說的訓一場,已經係一件難事~
所以我對Life Nutrition既產品都有信心的

係減肥既期間,最辛苦既時間就係節食同介口~
因為小妹已經經歷緊呢樣野好耐啦~零食,汽水,M記絕對唔掂!!
其實真係要好有恆心先可以做到架~
咁今次呢款青咖啡豆纖型配方GCB
可以令你有效抑制脂肪、溶解、及燃燒脂肪

而呢款青咖啡豆纖型配方GCB
主要成份:青咖啡, 紅莓酮
咁究竟呢兩個主成份究竟係有咩特別作用呢?
 青咖啡豆全北美最暢銷的減肥產品,研究發現青咖啡含有超濃郁的活性化合物綠原素
有助抑制碳水化合物的吸收,同時引導身體將脂肪轉化成能量,加速新陳代謝。

紅莓酮40千克紅莓中只含100毫克的天然輔酶因子,
作用與辣椒素相若,於睇內促進脂肪的分解及燃燒

加上LIFE 營養吸收存進配方令燒脂成份更迅速被身體吸收,瘦身效果更顯著。

咁講完成份既野,不如睇我講下呢樽野先啦xdd
其實打開後會有一層保鮮層就可以防止有空氣令藥丸變質
打開後就會見到一粒粒白色膠囊庄藥丸
仲會有一陣陣果香的,不會令人認為是在吃藥的
而一樽會有60粒的,約可以吃到一個月左右~~

而食法就係係早,午,晚餐既半小時食用
咁老老實實,小妹都Keep 住食左2-3星期左右
多數係Lunch 前我會有吃到,晚上也是做Gym 前吃定走~
亦多數是忘記吃,我想吃它們真的令人很苦惱xdd
因為次次我都係食緊飯先記得xdd

不過小妹個人認為它是令你減少食欲,因為我在Lunch 吃的時候
我平常媽媽準備給我的飯盒也可以吃得哂,但係當吃了它後
我的飯盒也多數有點點吃不完,當然是有點浪費
但係不要強硬的吃下了會弄大自己的胃

不過吃了一段時間,即使我做埋Gym 好似體重上沒有特別的減輕了
加上我是跟了另一款沖劑一同使用~
雙腳也有一點點改變的,但係唔知關唔關它的事了xd

不過吃了它是真的沒有口乾,心跳加速,不斷去廁所的感覺
真的是像吃健康食品的感覺,但係減肥效果真的好像看不到-口-
或者真的要長時間,堅持地吃才可以有點點效果
定或者我是廋不了呢?希望呢個唔會啦xdd

或者大家對於Life Nutrition有興趣的話,可以到它家的官網參觀

如大家有興趣選購它們的產品,亦可以到全線屈臣仕購買的

 青咖啡豆纖型配方GCB $369/60粒(素食人仕也可吃)
ACAI有機巴西莓加石榴精華 $299/60 粒

其實我早前也吃過它家的ACAI有機巴西莓加石榴精華,
如果大家認為唔介紹睇我岩岩做Blogger 打的文~
可以去參觀一下的唷:p


希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk










留言

熱門文章