♬ 水腫Bye Bye。美腿靚哂 ❤ 排水消腫茶攪掂哂 ♪゚

短褲短裙必定是夏日既DressCode!!!
要穿上它們除左要美好身材都要一對靚靚既腿
不過係我地香港,我想不論男男女女對凍飲一定會必叫之物
即使在冬天亦會凍飲不離手可況而家係炎炎夏日?

唔知有冇人知道其實凍飲,多鹽既食物其實好易令身體出現水腫問題
加上我呢d 長期係坐係度做野既女生們
下身肥胖既問題係特別大架~

不過近來小妹收到三盒茶,它指可以有效排水令雙腿冇咁腫
究竟佢係乜東東咁神奇?其實佢就係[排水消腫茶]
一盒入面共有十小包既沖劑
方便大家可以隨時隨地帶出街沖黎飲既


咁係飲既之前不如睇下個成份先啦
唔係真係飲左咩落肚都唔知真係大件事xdd
今次主要成份有麥牙糊精,綠茶粉,另外仲有一些萃取物等等

係時候倒入去杯中比大家睇下先啦
其實它個樣子有的像我之前吃個D 中藥粉XD
咁就加入熱水攪勻它們,就可以加回室溫水就可以即飲
但係盡量唔好加入冰水/雪水~因為其實飲凍野真係令身體好易出現水腫問題架
沖起上來,我覺得好香既綠茶味>w<
絕對唔難飲~好好飲架真係!!
大家可以係Lunch 之後或者Dinner 之後飲一杯就OK 啦
最重要唔好用凍水沖就OK 啦~~
介紹左個飲品究竟係點,不如就睇下小妹試飲左幾日既效果啦
係當中我多數會係lunch 之後同有陣時係夜晚飲既
但係係Weekend 我多數都係唔記得飲xdd
係大約7日既效果~就比大家望望會唔會覺得有一些效果啦
咁我自己睇自己呢,就真係覺得好似一樣咁xd
但係問我媽媽她就指,係腳碗位置係有少少地修左dd
另外兩隻腳亦有少少線條~~
咁直接睇單一隻腳啦不如,咁咁今次唔係同一隻腳去影xddd
不過都比大家睇比較大約效果啦

由於今次飲左一星期左右既時候,你話睇到效果真係未必真係睇到d 咩
不過的確飲左它之後去小便都真係多左好多xdd
雖然我近來一日都飲左好多水/水類飲品~
不過其實去水腫除左飲用左上呢個排水茶外
其實最重要真係飲凍野同太咸既東西
另外女仔唔好繞咁多腳~除左對盤骨唔好之外,水腫既機率都會提升架
所以大家唔想好似我對粗腳咁~就快d 去飲排水茶啦!!!

希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦











◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hK






留言

熱門文章