【影音】最終回Battle!Veet Styler 夏日T-Shirt 造型DIY

既然用左Veet 既產品,我當然唔會再怕d 毛毛Show 哂出黎!!!
我就可以短衫短裙出街啦,唔洗左遮右遮啦!!!
究竟我將呢件長Tee 點樣改裝成為一件夏日Look 既衫呢?
我已經將我整呢件衫既成個過程整成一個Video 
都係小妹既第一次既DIY Video Blog 呢!!!


希望你地都會喜歡我今次既Video,如果你地都喜歡我今次呢件衫
記得要Like 番我呢張相啦:p 
多謝支持!!!!


                                                          希望你都喜歡我既介紹
                                           想隨時知道小魔怪既生活點滴及Blog 文更新!!
                                                               快d Like 我既專頁啦                                
                                                                
 ◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

E-Mail : man_man811@yahoo.com.hkFacebook 

                      專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome











留言

熱門文章