【活動】AVANCÉ 美目•新革命 。★゚ 跟你來一個美麗之約 ◕‿◕

對於雙眼,小妹也蠻著重的~
因為曾經我在看雜誌的時候我看過
對於一個陌生人第一眼不是看身材樣貌而係雙眼
所以我而家是蠻著重自己的眼睛
當然小妹年少不懂保養自己雙眼~其實都唔係已經完美的xd

不過近年小妹認識了一個新品牌AVANCÉ
其實對於AVANCÉ我絕對唔陌生,因為小妹也使用它家的睫毛液
所以今次有機會體驗到Avance Lash Serum Ex絕對興奮,
除左可以體驗之外,我仲有一件大事去做~想知?睇埋落去啦!!!!

咁今次小妹都有好幸除左可以體驗到它家既Avance Lash Serum Ex之外
我仲可以參與到AVANCÉ 美目 • 新革命 - 美麗之約既活動
今次既活動會於尖沙咀某酒店中既舉行
小妹一到達就好唔客氣扮下d 名人老闆咁係塊版上面簽下名
即時覺得自己高貴左不少呢XDD
除左去扮下名人之外~其實今次既主角都係想介紹一下
我手上拎住呢枝加大版Avance Lash Serum Ex
以藍色既玻璃樽身配以睫毛液既刷頭
係一枝可以令睫毛更加增長及強壯的產品
而係會場入面亦有著不少AVANCÉ皇牌眼部化妝修護產品
當然要同大家介紹一下先得啦,除左我剛剛介紹的睫毛精華外
其實亦有一些眼部彩妝產品的
包括有特濃既眼線筆~它們我個人覺得它可以很幼細的
喜歡畫韓眼妝的朋友絕對岩你的
另外亦有三款不同功能的睫毛液及
兩款它家既皇牌眼線筆(紅及黑色版)
小妹也曾使用過它家既睫毛液及紅色那一枝眼線筆
活動開始了!!!今次活動請來楊洛婷小姐為今次既活動作為MC 的
首先以中文及英文去介紹AVANCÉ 紹品牌既資料等等
再請來日本AVANCÉ 品牌CEO Shoji Yagi 先生
為我們介紹AVANCÉ既歷史資料
其實係1933 年AVANCÉ既母公司HollyWood Cosmetics
推出了睫毛.眉毛美容液-Karren 
直至1997年開始改變了包裝及進化成為了Lash Serum
由2000年10月開始更加增加了育毛成份及追加睫毛成份
亦是成為日本的【醫學部外品】
*****【醫學部外品】是指於Lab 中研究,當中成份是確實可以有成效才可以得到呢個名稱的
直到今天AVANCÉ亦不斷把Avance Lash Serum Ex
不斷改良成為今天的包裝
另外它們亦研發了不少既眼部美妝比各位喜歡美美的女生們使用
另外Shoji Yagi 先生亦率先告知當天出席的人仕
AVANCÉ於今年9月4日會推出兩款既眼部產品
首先包括了【眼部按摩美容液】及美容液配方2Way 眉筆
而小妹亦率先去了解左究竟呢枝【眼部按摩美容液】係點架先
咁今次呢枝《三重活肌更新抗皺眼霜》就會以番筆狀形式
配以藍綠色既包裝


以三粒鐵珠珠去按摩眼袋位置
另外眼霜筆碌在手上的精華是透明的,所以今次未必比大家睇到質地
但係小妹個人感覺是液體狀沒有味道的
待Shoji Yagi 先生介紹了新品後,就請來心戰中的海潮先生

為我們表演沙畫,它以沙畫用手指一下一下地畫出關於AVANCÉ既沙畫
一路睇住一路覺得他真的是神,一隻手指就可以可以畫出咁靚既女生
除左畫左女生使用睫毛精華外,其實他的畫係一個故事來的
使用了精華後其實可以雙眼既睫毛更加增長
當然亦有其他的畫啦~不過睇表演時間真係過得好快
轉眼就完結了呢個咁正既表演啦~~
睇完表演之後就輪到Will OR 老師示範點樣運用AVANCÉ既眼部彩妝產品
另外他的團隊去示範究竟唔同眼形運用AVANCÉ既眼部彩妝產品

去化了不同時間會出現既眼妝
(不過由於太遠小妹影唔到d 效果比大家望望啦)
睇完Will OR 老師教完化妝就進行一個Girl Talk 環節
亦係小妹今次既重大任務,竟然要小妹上台分享小妹使用上
AVANCÉ既精華有咩改變之外,仲有分享一下小妹既化妝心得
更比品牌冠以人氣Blogger 既美稱真係夠哂興奮呢^^
唔知當天有出席既朋友仔又對於小妹既表現如果呢?
完成左Girl Talk 整個發佈式活動已經完結了
係時候就品嚐一下由品牌為我們準備的小吃~
呢個馬卡龍好好吃~不會好似平時吃上的咁甜!!
可惜我地每人只可以吃一口呢xd 
係活動完結後.....品牌為我們送上豐富的禮物
可以嘗試一下究竟AVANCÉ 既產品係唔係真係小妹講得咁鬼正?
今次品牌除左送上我早前已使用上的Avance Lash Serum Ex
另外亦有AVANCE Lash Serum In Mascara
(最強睫毛滋養精華膏(黑色)
亦是小妹在Girl Talk 中有介紹我喜歡的產品~
另外我也喜歡它家呢枝紅色包裝的眼線筆
因為它筆頭很幼妓很好畫而且唔會好快甩的
另外品牌亦送一個很特別既禮品就是
Avance Lash Serum Ex是造型的USB 很可愛的呢
最後謝謝品牌給予小妹今次一個咁好既體驗
有機會再試用一下它家既產品比大家收看吧^^

另外小妹也曾有試用了最強睫毛滋養精華膏(黑色)
快D 按我回顧我介紹既產品啦:P

全線AVANCE產品可於雅施選購
想了解更多AVANCE資料可以到它們專頁收看


希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦













◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


電郵: man_man811@yahoo.com.hK














留言

熱門文章