Angel Have the SecRet 。☆ 答案就在 VICTORIA’S SECRET ❤

其實我的小秘密就是.......
想講比大家知,在世界聞名既內衣品牌 VICTORIA’S SECRET 
終於進駐香港啦!!!!


今次 ❤ VICTORIA’S SECRET 在香港一開就兩間分店
實在對香港的Fans 太好了嗎>w<
而兩間分店分別就在沙田及IFC ,而兩間亦都已經開幕了~
而今次小妹太有幸,有機會參與位於IFC 既開幕酒會
不如等小妹帶大家參觀一下IFC 呢間VS】分店呀

在香港的VS】主打的不再是大家熟悉的內衣反而是大家都會著重的
美容產品及飾物既專門店,當然亦有少量既內褲可供選購啦
除了以上既產品當然亦不得女生最喜歡的香水啦
VS】有著不少設計特別而且香氣有甜的,Sexy 的香水
首要介紹當然是這款Sexy Little Things
我想這個香水最特別之處就是那個粉紅的波波的
其實小妹真心很喜歡有波波的香水設計
也許是因為有情意結在於兒時媽媽的xd
(為什麼我成日都會有情意結在兒時的,又成日都有我媽媽份xdd)
其實Sexy Little Things 除左有香水之外
亦有同樣味道的產品,可以配合香水既使用
更令味道溶入自己身體成為屬於你的獨突味道

然而VS】除了有大家以上既香氣產品外
其實也有帶點黑暗卻有一點誘惑的Seduction 
以蘭花做主要成份的Lotton 及噴霧
當然也不少得大家最喜歡在VS】的時裝Show 會看到一個個美得動人,
樣子甜美的Angel 嗎?
當然小妹我呢個Angel 亦對Angel Gold絕對心動啦
這枝香水表面看來設計很不特別,但係一把它轉身就會看到一對很美的雙翼
你會幻想到那些VS】Angel's背著的那對翼嗎?
雖然我知道我呢一世也沒機會當上VS】Angel's
現在就只好望著呢枝Angel Gold 給我一個幻想既當上
Victoria'S Secret Angel 既機會吧^^
說完了香水也當然少了身體使用的Lotton & 淋浴露等等身體護理
VS】 IFC 分店有一大部份亦會擺上一架架不同系列
不同味道的身體護理產品,有著不少的色彩
加上有點搖滾的音樂而加上閃燈
好似每一件產品也是會懂跳舞一樣
就如下圖的橙色的Amber Romance 系列
呢個系列入面都有差不多五款不同既產品
包括有沖涼,Body Lotton ,身體噴霧等等

而紫色系列的就是Love Spell 
同樣也有不同種類既身體護理產品
VS】在有著差不多有著十款或以上不同味道
我想總有一款會適合你的嗎?
如果怕味道唔知岩唔岩自己,又或者怕太大枝用唔哂?
又或者你本身已經係VS】Fans 也想帶著它周圍去?
其實它亦有推出了旅行庄,即使想試一下味道也可
去旅行或者出Trip 也可以有著家中的味道啦
其實在店中我特別被呢枝營光綠的Hello Darling 系列有興趣
單單只係系列名字都已經吸引小妹xd
唔知如果用上呢枝噴霧對著自己的Honey 說一聲
Hello Darling  !!! 】唔知又會點樣呢?xdd

呢枝噴霧會以白桃,新鮮牡丹加以蘆筍及甘菊
味道會較為Fresh 一點,配以Lotton 使用味道一定可以Keep 得更耐啦
男生們!!!小妹亦有好康推介
我明白男生要送禮物給女生是攪盡腦汁都未必諗到
但係而家VS】 亦推出呢Set Angel Gold Gift Set就絕對可以令你解決煩惱
因為呢Set 既Gift Set 會有一枝100ml 既Angel Gold
當有一枝沖涼及Lotton 仲有一枝迷李版既Angel Gold
用黎裝飾又可以帶在身邊使用也可以
我想沒有女生不喜歡這份禮物呢?
如果女友不喜歡這個香水Gift Set?
或者是鼻敏感的女生?唔緊要小妹仲有計仔話你知~
就是可以買上VS】 的化妝小包包
有著不同既Size 的化妝包包,包包表面有著不同既花款
內裡除左有一個大位置可以裝野之外,每個化妝包包都送上一Set 化妝掃
小妹偷偷打開它摸過D 毛質,很滑的~~不是平常送上那些吉吉的毛
不過我沒有把它掃上面,但在手中沒有不適應該也不會令肌膚不適的
我沒記錯的話,今次呢個應該是中Size 的是$3xx 左右~
好啦,輪到要介紹大家喜歡的內褲環節,
小妹也摸過d 質地真的蠻滑而且很軟熟的
加上款式也蠻多,我想一定有一款你會喜歡的
但在香港分店是沒有內衣購買的,很留意呢個問題
好啦!!!睇左香水,身體護理,化妝包包,內褲之後~~
係時候要介紹我最令我極之心動既產品啦
它們就是包包以及其他配飾
首先我會化身一個小貴婦(笑)
帶你走遊它們的飾品位置囉~~
我在上圖摸著的袋子是限定版的袋~
是全球只有30個,我今次摸著呢個是全球第七個呢
呢個紅包包點解咁特別呢?除左係全球限定之外
(女生對限量版係特別著眼的!!!)
其實佢表面的紅色珠片,一掃就會變了黃色的
咁就可以變了雙面的袋呢
而內裡的則有著永遠唔會唔興既花紋~豹紋花
而呢個包包就可以裝到A4 Size 既東西
另外仲可以又手拎,或者側拎都可以的
大家又知唔知呢個限量版的包包又幾錢呢?
帥哥Sales 跟小妹說只需要1xxx 左右,其實對於限量版真的很抵
可惜....我不喜歡紅色的包包~所以沒緣帶它回家了
其實我喜歡的就是這個桃紅色PVC 皮的包包~
不過其實我是喜歡同款卻是大一點的那個
價錢跟限量版是差不多的,雖然真係好鐘意!!!
但係小妹真的太多包包了....所以又放棄了
如果不喜歡這種太Pink顏色的包包?
我也有適合OL上班的包包推介比你地
呢個杏色的包包其實跟小妹的手拎住的Size 是一樣的
不喜歡這種膠皮的,仍然有著不少款色的包包隨你選擇的
如果你同小妹一樣是不可能再買上任何的包包
又或者你去旅行?又或者你是一個化妝師
一定需要一個行李o必,不過我知道化妝師對於o必既需求
其實就是要輕及可以放到很多很多的東西
今次小妹在上VS】看到有一Set 手袋及行李箱的套裝
以粉組黑邊的設計,包包就以PVC 皮的設計
咁呢個有咁特別先?特別在於除了它們是一套之外
其實呢個行李箱是超輕的(當然是沒有擺上任何東西啦)
另外它也可以Hand Carry 上機的,不過不要放上不能Hand Carry 的東西呀!!!
有行李箱當然不少得PassPort 套吧
其實小妹在擁有第一個PassPort 時候我立即選購了Passport 套的xdd
以往我也是用上卡通的套,但當看到VS】的PassPort 套立即好心動!!!!
那個粉紅色的很美呢(天音: 你不是喜歡紫色的嗎!!!)
除左只係剩色的Passport 套仲有永不Out 的豹紋的花紋
不喜歡Passport 套?還有大家也可能需要的電話套,我看過好似Note 2 也可以用到
當然可以即場場試試啦,另外仲好美的IPad Case!!
不過我決定不會買上IPAD 的XD所以也沒用了
以上通通也不喜歡?都不打緊.......
仲有大家會有機會買的銀包,我想銀包不會像衣服一樣地不斷轉
但係在VS】有著不同款式不同設計的銀包
價錢也約$1XXX 左右,我想一定有一款會令你心動的!!
其實.....我是看中了圖中的右面的那個設計,但係不喜歡呢個花款XD
最後就要介紹一下它們仍有太陽眼鏡選購的
今次在VS】小妹發生一件超級肉酸的小事
大家唔知對於我呢副眼鏡是否襯我嗎?
當時我也蠻對它有興趣的,當然有望上價錢啦
我當是看到是$75 ,我心想為什麼在VS】可以有著一個咁平既產品
而且我們當天仍有折頭呢....當時我還不斷跟我的好友小月說太抵了
《$75 蚊仲有折啵,必買!!》
再跟在場的帥哥Sales 說要落單吧!!!
正當我再跟曚曚說呢個超抵的產品,曚曚同時在試的時候...
最心水清的Sophia 跟我說【 $75 係美金啵唔係港紙啵,差唔多$5xx】
Oh My God !!!當時那個Sales 才說是呀,是美金價錢-口-
為什麼他在我發花癲時候不跟我說,要我在朋友面前出醜
也好,也會令我以後在店鋪問清楚Sales 價錢是多少的
最後我跟好友拿著VS】送給我們的好物,開心地離開了
今次讓我更了解VS】既資料,亦給了我當一次貴婦Shopping 的感覺
或者有人會有疑問?點解VS】不是以內衣為聞名的嗎?
為什麼香港的分店會沒有的呢?
原因就
❤ VICTORIA’S SECRET美容及配飾店是品牌國際發展策略的重要一環,
特色是店舗面積較内衣店小,售買的産品很多是内衣店没有的。
内衣店面積需求大,要設試身室及要有試衣專員協助顧客,
以香港現時的環境很難找到合適的位置,但品牌不排除日後有此可能。
小妹其實也曾去過沙田分店的那一間,其實是跟中環IFC 分店差不多大細的
但或者是沙田人流會較多的,所以除了要排隊去參觀外
即使行都唔行得唔舒服,雖然IFC 也有一定的人流量
不過感覺會行得舒服一點,如果你未曾去面聖的朋友
快一點去看看啦,如果喜歡我介紹的那個紅色包包就
快點到IFC 購買囉,因為只限IFC 分店才有的!!!
最後特別感謝❤ VICTORIA’S SECRET給了我跟好友們的一個快樂晚上^^
偷偷告訴你們VS】快將到銅鑼灣開新店囉!!!!
切勿留意呢,唔知到時我有冇機會去參觀呢?

希望你也喜歡我的介紹!!!



  
                                                    想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴



◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk


















BlogSpot : 



                                                              http://littleangelbabe.blogspot.hk/




























留言

熱門文章