★゚SFERANGS☆.。純天然蝸牛黏液系列(第一擊)-精華篇

                       還記得小妹曾經也粗糙地介紹-★゚SFERANGS☆.。嗎?
沒記憶不打緊,也可以按我回顧
今次小妹就開始分開幾篇文章地介紹它家的
純天然蝸牛黏液系列
希望大家唔好覺得奇怪點解我需要分開幾篇去打呢
都係想大家深入了解一下呢個品牌及呢個系列既唔同產品究竟有點唔同~

今次小妹先想介紹我不論春夏秋冬都會用上既精華
呢款就係
純天然蝸牛精華液$657/30ml



係樽身都以韓國文字作為註理,不過它盡對是Made In Korea
而精華主要攻效是改善肌膚乾燥、脆弱及粗糙問題,彈性回復滋潤。
主要成分:蝸牛黏液、錦葵萃取精華、人參萃取精華、青竹萃取物精華 
 錦葵提取物:保濕抗敏,舒緩,幼嫩皮膚功效 
 人參提取物:延緩皮膚衰老,提升皮膚彈性,減退皺紋及幼紋


而使用方式就是以泵庄,每次使用時大約泵出2-3下份量就足夠搽足整面啦
而精華就是透明Gel 庄,唔好以為蝸牛就一定係淋痴痴啵~
呢個好清爽的,而且也蠻濕潤的~


拎隻手做左示範,不過我將上下調轉左-口-
搽完之後可以睇其實有光澤左,而且都幾即時保水架
最重要可以令毛孔即時收細左


在使用前小妹既肌膚本身毛孔也蠻勁的,加上近來天氣熱令我d 油脂分秘更高
真係去到Lunch 我已經可以成面油,又點可能毛孔唔大呢?
除左要用岩既洗面之外仲要都要揀岩既夏天用既產品


今次小妹就會用上呢個精華,我自家就會泵約2-3下既份量
當然要睇番你本身需要啦,因為我覺得兩下已經夠,
或者你可以先試兩下份量唔夠先再加一下都冇問題

而泵出黎既樣子好似Gel 庄,其實只要你一推就見到呢個精華好水水架啦
我自己就鐘意點五點,再由下巴開始向上按摩


使用後,即時效果就是有點毛孔會收了一點點
另外就是它不會淋,我也很怕怕的xdd


其實使用上呢枝精華也真的有差不多一個月時間,
當然不可能每天也在用,我說有你也知我在騙你的
其實我知道大家會對呢個系列有d 怕怕,因為就是蝸牛兩字嗎
小妹當初知道韓國開始推出了一些蝸牛蛇毒等等產品時,也說我一定不試
因為實在太肉酸啦嗎....蝸牛wor !!
不過而家既SkinCare 技術真係好好,好似我今次呢枝咁
冇色冇味~不會令你有完全用都唔想用既感覺
最重要它是清爽卻帶點水潤,使用它後真的可令我而家呢個咁既天氣冇點出油
加上它是補水的,所以修復肌膚是沒問題的!!

其實係呢個月入面,雖然我真係Mix 左唔少品牌既產品
但係比同事話我皮膚好左,d 毛孔細左最重要d 印淡左
唔多唔少都關番呢個系列事既~
好快我會打埋面霜既試用,記得要留意唷!!



★゚SFERANGS☆.。 而家已經有FB 專頁啦,
如果想了解它們或者知道它們的最新資訊,可以讚好它
http://www.facebook.com/pages/Sferangs-Hong-Kong/324294561025859?fref=ts

亦可以到它家的官網參觀http://www.sferangs.com/
如果想去它家既專櫃亦可以到達以下地方參觀, 

元朗千色廣場
元朗教育路1號千色廣場2樓207鋪

尖沙咀 Wing On Plus九龍 尖沙咀東部 麼地道62號 永安廣場


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk






留言

張貼留言

熱門文章