。★゚想擁有BB 般嫩滑肌膚 ◕‿◕ 先由洗面開始做起 ☆.。

洗面,我想每一個人總會用上既產品
但係其實你有冇諗過究竟一枝洗面產品唔係只係用黎洗油脂
仲可以有其他既用法既呢?
即使你每日早晚一洗或者係Lunch 後去廁所洗洗面也好
但係唔知點解一到左夏天就會黑頭粉刺分分鐘連暗倉都走油出黎?

我覺得夏天揀洗面產品係最重要,咁應該揀控油的?
控油既又會好乾啵,保濕既洗完面冇耐又滿面油光
咁點算好呀?不如就等小妹今次為你地介紹一下啦

今次我想介紹既就係DermaQuest既出品~
今次要介紹就是它家的
美白煥膚潔面乳【15%】



如果真係有睇開小妹既Blog 既朋友,一定唔會對今次介紹既品牌會陌生
因為我曾經介紹過它家的精華王^^ 真的很好用~
今次它呢枝洗面究竟有咩咁好,值得小妹去推介呢?

今次呢款洗面乳主要含有15% 既
甘醇酸成份
可以係洗面同時進行溫和而有效的煥膚作用
令老化既角質層減少,但係又可以令面部既皮膚細胞增加~
咁就可以回復健康皮膚狀態,想要BB 肌容乜易Wor !!!
其實甘醇酸除左係可以煥膚之餘,其實只要我地去好角質
只要用一個平的,貴的產品都可以完全將吸收力完全吸收至200倍架!!!
最重要它是Made In U.S.A.的!!!
咁大家都可以用得安心D 放心D ,
始終都叫外國進口吧XDD 




首先當然先附上我未洗面既樣子啦~
唔好睇我好似冇咩特別東西,或者分分鐘我面仔都藏左不少角質架
所以今次就試下究竟係唔係真係可以煥到膚先XD




首先我地預番自己平時用開既洗面既份量,我自己就預左一個五蚊銀既Size
當然你面仔細既,可以揀番個一蚊銀Size 又得,
你話你大面過我既就可以加大份量啦~




我個人認為係唔洗加水既,直接可以搽上面就OK架啦
記住一定要乾面先可以搽呀!!
你當係洗面奶咁做就OK 架啦,因為個人認為呢
加左水既效果就未必咁完善XDD

當然要係面仔度做一做按摩啦,個人鐘意由下既位置打圈直至額頭
因為我之前睇D 雜誌話咁樣可以廋面wor ,
不過係真係假就自家認為啦xd 




係清洗之前都比大家望望先,
其實本身用上呢款產品有機會出現紅腫及刺痛感
小妹就以刺痛感就好似唔多覺,但係紅腫就出現係下巴位置仲有d 痕tim
不過洗左面就冇左又痕既感覺啦




來一個完成後相片囉,點解洗完面仲可以殘過未洗面既xdd不過當然你話一次半次係咪真係可以令肌膚滑左呢?
我答你係既,你都知我呃你啦~
不過洗完面真係會滑左同覺得帶點點緊緻感係瞼仔度
同埋搽左D Skincare 都會吸收得快左d ,不過小妹既角質太多
唔係吸收得極快,而係快左少少啦~




來一個Close up 面仔既肌膚,面仔都會有點點紅印位置,
不過小妹就未發現有痛既感覺,當然係因人而宜啦~
唔好以為我唔紅唔痛,你地就唔會呀,呢樣真係要留意!!!




來個小小總結吧.今次呢款DermaQuest美白煥膚潔面乳【15%】係夏天使用的確係唔錯既產品
因為起碼我用左佢,我朝早起身唔會成面油,係Lunch 都唔洗即刻去洗面既感覺
最重要佢係似洗面奶類既洗面產品,可以只係即搽按摩就可以洗面
唔洗下下又要加水又要起泡咁,趕時間都岩用架!!

加上我們每日使用,雖然表面睇好似日日都去角質
其實唔講唔知即使你平時成日去角質也好,真係未去到成面清到哂架嗎
而家只係要你每日用上它之後,連角質都可以唔洗再用再買囉

不過它的價錢的確是蠻貴,但係以一個醫學品牌來說
也真的值得一試既產品,我也知道它們的FB專頁 有Sample 送贈試呢
如果睇完我既介紹你又有d心動想試既話,記得去它家的FB 啦

(靜悄悄告訴你呀,而家它的專頁也在送我今次試用的洗面乳是貨Size 的,每星期有一位得獎者,
你們也快一點去參加啦,或者你也可親自一試呢,到時告訴小妹究竟呢枝係唔係我講到咁用wor !!

文章回顧:精華中的皇者 .。❤ DermaQuest 醫學B5 皇 ◕‿◕

DermaQuest FB 專頁: 
http://www.facebook.com/dermaquesthk

DermaQuest  官方網站:
http://www.dermaquest.com.hk/products.php

暫時小妹知有三個地點可以售賣~希望可以幫到有興趣既朋友啦
香港去斑中心 - 九龍尖沙咀加拿芬道2號8樓全層 8/F tel : 2838 8808

旺角彌敦道664號惠豐中心13樓全層  tel : 22728787
香港中環德輔道中39號永傑商業大厦8樓 (香港站C出口) tel :3679-3371


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

留言

熱門文章