我們的Pre-Wedding .。☆ 曼城印象 ❤ 揀衫篇

好啦~~~(轉圈圈圈....)我終於捨得打番我既Pre-Wedding 既東東啦
你地有興趣睇嗎?或者有興趣過睇我既試用文卦~


今次我係想講番我係曼城揀衫啦~
希望可以比番一班有興趣或者已經book 左曼城既朋友
一個心水啦,可以大概知有咩款既衫啦~

其實曼城印象於於香港既朋友可能唔係好認識
如果我當初唔係因為係婚展經過佢地既展覽絕對唔識
同樣它都係深圳既~離羅湖火車站都唔係好遠
不過第一次去就一定要比人搵下笨搭下的士啦xdd

而由幫我落單,揀衫既都係好可愛既Angela 詩詩



我足足揀衫而試足兩個鐘頭,唔止我試到攰
我諗我男人都望到等到攰死xd

今次我呢次影相足足有五套衫~
我就揀左三套白色婚沙,二套晚裝~
不過老實講呀,d 款真係唔多,有d 仲係叫新衫黎架~
但係佢新款都好-口-其實都比人踩到好dirty,好彩影出黎唔太覺
如果你book 既朋友真係要留意番呢個問題~
唔好講咁多~睇相先啦~~~

p.s. 但係我男人幫我影得超差!!!
唔係爆光又超矮~真係唔明佢識唔識影相架~

而家睇下白色婚沙篇先呢~~
我當日只係試左11套,咁都揀到三套都幾叻架啦xd






















之後輪到晚裝時間啦~我又揀左七款啦~















好啦,唔知你有冇睇到我呢度最後呢Part 啦,
其實我本身係想玩個遊戲架,不過近來大家也在聖誕送大禮
今次我唔特別大攪啦,咁我只係想大家估下~

我今次係呢18件衫入面揀左5套裙~
入面有三條白色婚沙,兩條晚裝裙~

問題係《究竟小魔怪最終搵左邊五條裙去影相呢?》

我比一星期時間大家估~~下星期!!
將20-22/12 期間我會開估的唷~
大家快點參加啦~等大家的留言呢!!!

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹










留言

  1. 白色2.5.11..
    晚裝裙.6..7
    [版主回覆12/17/2012 10:29:34]點解個個都覺得我係揀5既xdd

    回覆刪除
  2. 真係好有緣呀 我都係呢間影
    你試既1 6 11我都有試過呢 haa
    [版主回覆05/24/2013 09:39:30]Haha 因為佢真係冇咩裙可以揀xd
    你搵左邊個幫你影呀?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章