打走士多啤梨鼻。我要零毛孔皮膚◕‿ ◕ B.liv 快點打救我啦~


雖然因為我近來好好彩都有好多Facial 比小妹做~

但係我最大問題既....就係我年少時完全唔聽話...
成日用手去o者黑頭....久而久之....鼻既毛孔就愈整愈大..
黑頭仲愈藏愈勁tim....唉...士多啤梨鼻就跟足差不多十年啦~~





我早前其實已經認識到B.liv ,我仲試左佢地既六款Mask (可按我回顧)
不過我最恨試既反而係佢地既皇牌"Off With Those Heads"
聽講去黑頭超work 架嗎真係.....真係好想好想試下~可惜價錢真係有d 貴





不過小妹真係好Lucky .....竟然...竟然....竟然我可以試到我恨試既"Off With Those Heads"
仲要唔單單係B.liv 既"Off With Those Heads",
而係B.liv 既 3rd celebration套裝!!!




嘩~~單單聽到個名就已經夠興奮啦~~~不過或者你見到咁既盒?

係咪得枝"Off With Those Heads"咋?嘻嘻~~~等我打開入面比你睇下呢
除左去黑頭Gel 之外仲有Mask 同埋一個特別版環保袋.....




不如打開個環保袋比大家睇睇先~佢雖然設計簡單但係用途超大~加上個袋係以麻布用主材料唔會令環保袋既用意失真左~


好啦....當然唔少得介紹今次既主角之一"Off With Those Heads"


黑頭Gel 以透明加橙色做包裝~而泵咀亦有細,所以每泵一下都唔會太肉痛xdd



而泵出黎既精華就係以啫喱/凝膠質地為主,

每次於早上/晚間洗完面之後泵2下勻暈咁查下T-ZONE 位
比埋成份大家睇下先,等你用得安心又放心~~

黑頭剋星成份表:
純水、*蘆薈萃取物*金縷梅萃取物、卡波莫、丙烯乙二醇、薄荷腦、*茶樹精油Poly(Oxy-1,2-Ethanediyl)Α-(Donyl Phenyl)-Ω-Hydroxy、氫氧化鈉、*薄荷精油、苯甲酸甲脂、對羥基苯甲酸丙酯、重氮烷基咪唑脲

*茶樹精油

•    控制粉刺及暗瘡的滋長
•    即時消炎去紅腫
•    殺害、抑制、杜绝引起暗瘡的細菌
     
*金縷梅萃取物
•    減少及預防黑頭粉刺
•    平衡油脂分泌功能
•    緊緻粗大毛孔
•    有效保濕、舒緩與鎮定肌膚
•    即時消炎作用
     
*蘆薈萃取物
•    滋潤、提供養份
•    即時消炎作用
•    抑制引起暗瘡的細菌
•    修復受傷皮膚如暗瘡後疤印
     
*薄荷精油
•    改善油性皮膚問題
•    溶解黑頭及粉刺
•    高效潔膚功能



大家最希望睇到既當然係有冇料到啦,係唔係真係好work 先咁小妹就暫用左七日左右啦~黑頭就算少左但係毛孔就明顯收緊左起碼我個火山鼻都算叫睇得下人先得架~化妝都好睇左

(請留意以下圖片會可能嚇親人......)




介紹完皇牌當然唔少得佢地既Mask 啦~而佢地既Mask 係採用了全新日本蠶絲面膜所以質地方面係同一般既Mask 更透薄,又令皮膚易吸收精華

而今次小妹再有機會試用它家的Mask ,太興奮啦~因為實在唔平的

今次就會有五款的Mask 在今次的Set中~



先介紹其中的三款~由左起介紹~~

雖然大家都係鴨屎綠色,但係絕對唔係同一款黎架~
只係大家也是時光系列

左起第一款是"時光逆流煥膚面膜"主要成份包括: 蘋果細胞,輔酶Q10, 透明質酸(HA功效: 細胞回春+滋養+抗氧化啦



第二款就是"時光迴轉滋養面膜"主要成份包括:魚子醬萃取物、複合海藻萃取物、海洋力量精萃

功效: 再生+弹滑提升+全日水潤
第三款就是 "轉瞬無痕多重功效面膜"主要成份包括: 乙酰基六肽- 8,高濃度熊果苷配合L-抗壞血栓功效: 打走細紋、色斑、暗啞、粗糙




既然講得五款~點止介紹三款咁少先得架~~仲有以下兩款~
先介紹灰色的那一款,雖然它是灰色包裝,其實它是..."煥白宣言提亮面膜" 主要成份: 天然黑珍珠、蠶絲蛋白、卡姆果萃取物
功效: 就不用我多說嗎xdd 當然是美白加保濕嗎

其實我上次都有試用到它啦,雖然冇即時美白到~
但係收孔效果真係唔錯wor .....

 係今次最後要介紹既就係...."美肌深泉 蠶絲面膜"主要成份:陽離子透明質酸,透明質酸,白茅精華,鈉 PCA

功效: 即時水化 + 持久保濕 ~


好啦~~睇完五款既Mask 你又知唔知小妹今次想試用邊一款呢?比三秒時間大家諗.....







答案就係用上美肌深泉 蠶絲面膜啦~~原因就係小妹岩岩做左Laser 既Facial ,美容師叫小妹暫時唔好用上任何美白產品維他命C 的Mask,最好就是敷上補水的Mask

那今次B.liv 既 美肌深泉 蠶絲面膜 當然是今次我需要既不二之選~
而Mask 上列明左生產日期及有效日期~足足有三年期限架

究竟我敷左呢個Mask 有冇料到?皮膚有冇改善?
記得睇埋落去啦~~~




打開左個Mask ,袋入面雖然精華唔多,但係塊Mask就超多精華多到滴出黎~最重要記住連住Mask個張紙唔好咁快掉~張紙入面藏住勁多勁多精華架~~記得唔好哂左佢呀!!

小妹用左紙入面既精華查左係頸上面~因為我今次都有打頸
查左上去即刻Feel 到那那的~~好乾耶~



佢地既Mask 絕對岩任何臉形既的朋友們,你睇下我呢個大臉怪都可以多到敷頭髮

同埋佢都算透薄,所以唔會食左好多精華~

不過有樣野唔好就係佢鼻位好易爛,上次美白Mask 係咁,今次保濕Mask 係咁



大家最想睇下Mask 既效果係咪真係咁正?不過我枝測水機壞了~~但係今次效果絕對唔洗測水機,因為真係太顯啦嗎
可以先看看我未敷Mask 之前既樣子,紅噹噹像給人打了嗎?別擔心吧~~我只是剛做了Laser 而已xdd

敷了Mask 後真的可以減低左臉部的紅印,

就連好似比人打的位置也好似消腫左~最重要係面仔即時變得好水潤左~因為我塊Mask 前所未有咁乾過-口-睇黎真係要日日敷番d 保濕Mask 先得啦~~




好啦介紹左今次B.liv 既3rd celebration套裝之後,
唔知有冇令你被燒既感覺?雖然大家可能會對黑頭Gel 會有所保留,

大家也可能因為覺得我是Blogger 一定講到天上有地下無 

但係在此我希望大家給產品一個機會,
或者有朋友用得會好有效果小妹就暫時效果未明顯,但係鼻鼻毛孔收左係確真既~
因為我已經試過不少既產品收毛孔~鼻既冇可能-口-
但係今次還是蠻成功的~雖然價錢上真係幾貴:p


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

                                












留言

熱門文章