簡單就是美。5分鐘化出光感自然肌

我係上篇文章入面已介紹過shu uemura最新推出既http://littleangelbabe.blogspot.hk/2012/08/blog-post_4775.html

七天改善左本身皮膚既細緻,十四天改善了我的毛孔及彈性~

今次我要再介紹既就當然是同系列既
TSUYA妝前泡沫底霜啦



唔知你對於Shu uemura既Bass 會唔會陌生?
其實它家的泡泡Bass係皇牌產品黎架,
曾幾何時我都好心動過架

不過因為個Ba 既錯誤示範,令我對它家的Bass 完全失去信心~
之後有一次又去左佢家專櫃打算試新產品時,
由於需要做番個打底,所以再一次再試上它家的Bass
個陣個心真係諗住" 唉~又要受罪啦
"
點知,查左上面之後~Er....點解唔會有好厚好重好焗既感覺既?
仲要勁自然咁啵~即刻問下個ba
"點解我上次去xx 分店會有
好厚好重好焗既感覺既?"
BA 就話"可能XX Ba 重手左同用錯方法~"

所以各位朋友,當你好心動去買一件彩妝產品時,
最好去兩間唔同分店既專櫃試上面~
唔好學我咁,因為一個BA 令我錯過一次好既產品
因為xx BA 就令我轉左用其他品牌既BASS 啦


好似講到太遠咁tim不如睇下它家今次呢款Bass
已經出到去第五款啦~

而今次呢款"
TSUYA妝前泡沫底霜啦 "
主Sell 就係佢係Bass 已經加入左TSUYA 精華
而呢枝Bass 既特別功效就係可以透現年輕光采,增強立體感
主要適合膚質: 混合性至乾性皮膚~

仲有SPF30/PA+++
Wa~咪仲勁過我而家用緊個枝





好啦~不如睇下我點樣示範下用呢枝新推出既精華Bass 啦
先睇下我既捱左幾晚既殘樣先啦~
雖然冇咩爆粒粒,但係d 眼袋呀黑眼圈勁多呢-口-
仲有因為夜訓會令隻眼愈黎愈腫





或者有陣時上網有人介紹點樣用bb Cream 極速化個靚妝
但係你查bb Cream 點都要打一打底架,
但係而家用左呢枝精華Bass 就連BB Cream 都唔洗查啦




用呢枝Bass 之前,記得要搖一搖先呀!
唔係就好難將d 泡泡吱出黎架啦~




搖完之後就可以吱番大約5蚊銀既大細啦~
(其實我覺得我今次吱多左xdd)




你覺得似唔似雪糕呀?桃味雪糕xdd
而呢款Bass 既底色其實係桃色黎架~




再用上呢款好似日本旗子咁既化妝棉幫助上妝




開始囉~可以先把Bass 分查於五個點,包括先查左額頭,面頰兩旁,鼻子以及下巴位置
再慢慢地把Bass 印暈於面上,另外面

面頰兩旁就由鼻子方位印出往外~
咁就可以順住毛孔方向~咁就可以輕易遮蓋毛孔啦
化妝唔洗太麻煩~細細力就可以攪得掂啦xdd





使用左之後,或者你而家咁睇好似冇咩分別
其實除左即時遮左毛孔之外~仲好有光澤同埋成個瞼都立體埋tim
不過由於呢個Bass 加左精華成份,所以你查完呢款Bass
記得要查番碎粉定妝~唔係你就會覺得成面痴淋淋架啦




唔洗3分鐘就可以攪掂好個底妝啦~查番碎粉,畫番條眼線~
查番個胭脂,查上唇彩~咁就番得工~
邊個話化妝要半個鐘架?
有左呢枝Bass 賴多一陣床/沖多一陣涼都唔洗擔心會唔夠時間啦




唔知你鐘唔鐘意今次呢最新推出既

TSUYA妝前泡沫底霜?


而家所有shu uemura都有得賣啦,而每枝只售$320 
即使早前個幾款都係同樣價錢,我想總有一枝會岩你用^^
睇完我呢篇文章有d 心動呢?不如快d 去各個專櫃親身試下先
記得唔好因為唔好既BA 令你錯過一次好既產品呀!!
希望你喜歡我今次既介紹,如果對呢件產品有任何問題亦歡迎留言詢問我呀


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^







`















留言

熱門文章