要在夏天白得自然?由Neutrogena White Vitality 精華開始

上一回,我話我搵到我既大愛美白產品Neutrogena White Vitalty美白精華
當然我唔會空口說白話啦,我真係有試架...不過我認我懶我冇連續試足七日咁乖~
因為我近來煩緊一件大事,日日都搵資料攪到晚晚勁夜訓...連巡Blog 都懶左,雖然都係對住電腦但係唔係睇緊Blog ...不過一個夜訓一個不斷睇電腦攪到皮膚又差左同埋黑眼圈都大埋...有幾日真係比自己既黑眼圈嚇死呀陰公...


不過好彩我有呢個大急救既產品,不如先介紹一下呢個咁正既產品比大家望望先
今次呢個最新推出既Neutrogena White Vitalty美白精華包裝有別於Neutrogena 一般既包裝
係盒中有清昕既有限日期,而呢枝精華既有限日期就係2013.05.10 都仲有成年用XDD
仲有好明確的教導話比你知第一次要點用佢地既精華tim
雖然雙管型式既產品早已經有,不過唔代表佢有唔好架
因為今次呢個精華唔會單單因為其中一邊用完就會做唔到美白效果
仲有呢枝精華都有30g 架~~~係唔係估唔到呢?
再望下個佢個出口位,係一下可以兩個唔同既美白產品
對我黎講二下就可以查足成面架啦~~
先望望我本身既樣先,因為長期唔夠訓又成日對住電腦做野,眼袋黑眼圈大到癲左
再加上本身精華質地好清爽,再以按摩仲好快吸收tim 呀!!!
最重要係我第三日黑眼圈問題都開始減淡啦...正
不過我實在太唔聽話啦,除左冇連續用之外仲要Keep住夜訓。。。
仲有近來又有親戚到啵,攪到皮膚仲差左好多tim

不過呢個大急救美白產品堅得,第三日已經開始淡黑眼圈,不過暗倉印就暫時冇咩點減淡
另外我查左精華係面個度,眼袋下面既位置會有dd 拿啵..不過又冇紅,加上拿既感覺好快就冇左啦,究竟係因為咩事呢?唔知你地有冇人都試過咁既情況?
但係我對佢既美白感覺真係做得好好,起碼黑眼圈都減淡到wor ,只需要$230既開架產品,無理由你唔會錯過架嗎?去各大萬寧,屈臣去睇睇啦!!!






留言

熱門文章