為夏日‧讓你的眼睛醒醒神 @ Neogence全能護膚品- ACE全能亮白煥新系列

近來不斷係搵搵搵化妝師既資料,其實已經有一個幾心水架啦,
但係朋友都係話叫我試多幾個先,唔好以為第一個好就夠啦
攪到日日上網去睇化妝師資料,又睇租衫又睇花球~日日都好攰又唔夠精神,
個黑眼圈愈攪愈大...
連試妝個眼袋都走左出黎呢.....收都收唔切呀撞鬼.....
好彩我係呢個緊張時候有個救星黎打救我~~~
佢就係Neogence 既ACE 彈力新生眼部精華



由於日日番工又對電腦放工番到屋企又對電腦,個眼袋同黑眼圈大到嚇死人,,,,
即使有化妝品同眼鏡遮住頂住~但係自己見到自己咁既樣都會唔開胃啦係咪先???



而今次我要介紹既EYE Serum 係由台灣製造,而成份仲有維他命A,C,E ,
玻尿酸.胜"月太"撫紋因子,眼周亮白因子
全部都係可以既保濕而且仲會美白既成份黎呢~~



再睇下佢既出口位同本身Eye gel係點架先,今次要介紹既Eye gel 同平時我用開既唔同~
因為佢唔係同平時個d 白色反而帶點黃黃地透明既膏庄 



再用手指慢慢係眼袋位置按摩整隻眼睛~如果你好似我咁有嚴重既既眼袋同黑眼圈,
就記得用手指~輕輕用手指慢慢按下眼既位置~唔係拉啵~~
因為咁樣你既紋就會梗加勁架啦~~



呢張相係我查完第二日既相黎架,我覺得呢枝GEL 真係急救係勁好架~你望下第二日我既黑眼圈係即時淡左
不過真係唔知叫好定好~因為佢對於我地女仔黎講急救真係好好,但係佢突然之間又可以變淡又令我有疑慮啦.



但係不得不講下呢枝Eye Gel 真係好在呢,佢真係有一種舒緩既感覺,因為佢其實好涼冰冰架~
唔雪落雪櫃都有dd 涼~我試過真係臨去沖涼前就會放落雪櫃再查個陣仲涼仲舒服~~~
不過我唔知咁樣會唔會變壞~但係而家成日咁搵資料隻眼真係好攰,同埋而家睇完心戰都想即刻訓教....
我呢枝ACE Eye Gel 可以完完全全減淡到我既眼袋同黑眼圈~我一定一定再回購呢~~
因為我一定要做一個最靚最完美既新娘子XDD

當然我要做下個成果比你~因為我遲左先開始遲用,約用左大約五日,早晚再有用~
真係減淡左~但係眼袋既位置始終仲要未改善到~但係要去眼袋真係要乖乖地早D 訓XDD



唔知係因為我比起之前更加勤力左日查夜查呀?定係呢枝真係太有效~
老實講~真係黑眼圈係明顯減淡左~
就個紋都真係好左,真係....當一個女人有左目標佢即使平時有幾懶好,
佢都會為自己目標去努力XDD
希望我影婚沙相個陣唔洗化妝師用好多遮暇膏啦XDD




留言

熱門文章