唔想鼻敏感Keep 住黎?不如用爽鼻通沖一沖通一通~~=]

香港人多車多,癈氣手煙不斷在身邊徘徊~~如果本身鼻又有鼻敏感既話,係突定某d 天氣時間就會長流不息~~~
加上本身我係倉度做野既,大塵就一定架啦,由其我d 同事成日坐住架摌車周圍走~~d 塵就會跟住飛起哂~~
我一出去貨倉搵貨或者Check 野個陣,就好快又會打刻次啦>.<
所以每日番屋企沖涼個陣除左要洗多幾次面之後,而家我仲會做多一樣野....就係清潔鼻既問題啦
清潔鼻?唔好諗錯野呀!!!唔係用手指呀其實就係用"曼秀雷敦爽鼻通噴霧" 啦~
仲有仲有就可以減淡黑眼圈既
曼秀雷敦薄荷膏~同埋爽鼻通啦~~



首先要介紹一下"曼秀雷敦爽鼻通噴霧" 有8效護理~最重要係清新既薄荷~~
有清晰既禁忌,禁止既問題~又有成分既既講解!!!仲有記住有特別既case 人仕~記得唔好用住啦~~



當我一拎左樽野既時候~妹妹話er ....又買左枝新既止汗劑咩?嘻嘻~個樽身真係幾似啵...



開左蓋後,就有跟盒一樣既按鈕同埋特別既噴口~



記住呀,如果係我個圖入面咁樣按呀,因為咁樣係完全按唔到架~~~你點按都按唔出架



如果要按到出黎就要手指打橫,唔係用指頭按~係用手指內既肉按~~一噴就會好強烈既噴霧噴出~
咁係個鼻度就會好快流番d 水出黎,所以記得要準備紙巾同埋記得係冇人既地方做啦~
唔係比人望住你無斷斷係個鼻流水xdd



試左幾日後,鼻痕痕既感覺真係少左,同埋打咳次既問題都少左,你問我係唔係真係有效呢~
我真係唔敢答~始終我唔係真係有鼻敏感~所以我暫時只可以講係個鼻痕改善左~~
不過呢我覺得如果你真係用於鼻個陣,唔知我真係用錯力定點啦~好似總係按唔出~~
同埋你一噴完拎開枝噴霧,水就跟住流架啦~所以記得記得要準備紙巾啦`
如果你有鼻敏感又唔想日日鼻水長流~不坊順便一試呢枝"曼秀雷敦爽鼻通噴霧"

同場加影,同公司既產品~曼秀雷敦薄荷膏本身係我大愛之物,因為如果我有dd 作病既時候,媽媽就會查d 薄荷膏係我背隻~
係個一晚我就會好好訓~唔係成日係張床度打咳次啦~~咁真係唔洗訓囉個晚
仲有呀>.<我係夏天出世~但係我超怕夏天的,一來我怕熱,二來我好怕落大雨~因為我超惹蚊的~
單單上星期六,我手手腳腳等左半小時巴士就可以給我咬了十幾個地方既蚊"難" ,點知我平時係身既無比敵竟然冇帶~
好在,我都帶左曼秀雷敦薄荷膏,其實佢除左可以防作病外~~仲可以止痕tim ....

唔知我介紹既產品你會唔會愛上其中之一呢?

留言

  1. 我覺得噴鼻勁辛苦的.....
    [版主回覆05/23/2012 12:02:55]佢個迷李版會好DD ,呢個衝擊太大下~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章