打打打打!!!打走黑色素@ 我有Bio-essence TANAKA WHITE =]

唔知大家近來有冇係巴士見到有個靚女同Bio-essence 全新 4X Tanaka White 雙重煥白系列呢?
唔知咩係
4X Tanaka White 雙重煥白系列?咁你應該識徐若瑄卦?都係唔知道?唔緊要....望下下圖先啦



有記憶啦嗎?嘻嘻~~但係想唔想望下實物先?等我為大家介紹一下啦,
的的式式既4X 無暇瑩白精華~~



本身精華既包裝盒上好多大隻既4X 深層高效美白成分~~



想唔想知有幾多種美白成份?想知應該要查幾多份量?仲有咩成效?
多多問題都唔緊要,一個盒已經解答哂你啦~~睇得唔清楚?唔緊要~



四種高效美白成分介紹 :  

  • 塔娜卡樹皮精華  (Tanaka White) ™                                                              

萃取自緬甸獨有樹種THANAKHA塔娜卡樹皮,當中的天然美白因子有效阻隔紫外線對肌膚的侵害,淨白肌膚。Tanaka 樹皮精華更蘊含高效鎖水因子,為肌膚深層保濕,賦予肌膚透白清涼感。  
  • 傳明酸  (Tranexamic Acid)            
高水溶性及高穩定性的美白成分,有“美白皇后”之稱,能迅速抑制體內酪氨酸酶及黑 色素細胞增生,強效截擊色斑或黑斑根源,防止色斑及黑斑形成,達至均勻亮白膚色 。
  • 麴酸  (Kojic Acid)  
源取葡萄醣發酵之成分,於黑色素形成過程中,與銅離子作蜇合,抑制酪氨酸脢的活性, 繼而達到美白淡斑的效果。  
  • 熊果酸  (Arbutin Acid)               
萃取自熊果  (Bearberry)  植物,抑制酪氨酸酶的活性,加速黑色素的分解與排泄,能深入肌膚底層淡化黑色素,還原健康白皙膚色。
仲要介紹一下呢個精華比起平時用既劑出黎既更加特別,佢係以泵庄好似用玻璃泵上黎,
只需要一按就可以有二下既精華用架啦~快捷又方便





等我示範下點樣用呢個咁正既精華先~首先按一下精華上既蓋



首先拎左二下既精華係手上面~(請無視我既手指尾)



先把精華放係手掌上~一合之後令雙手也有精華~



跟住就要為面仔做按摩啦~~~唔係就唔可以令佢更加吸收啦~
先將精華慢慢的按於面仔上~



慢慢移到眼部位置~~~(sorry 自拍mode 突然蒙左-口-)



再按額頭及下巴位置~~~~



只需1-2分鐘又可以令面部血液循環~又可以幫面仔按摩~仲可以令精華更加吸收~
攪掂左啦~



當第一次用完之後~毛孔依然都好粗大xdd



五日之後~雖然紅印未係完全減淡~但係真係毛孔係細左啵~



不過對於我黎講,今次既精華好似比較潤,因為我係夜晚一查左精華就真係可以唔洗再查潤膚霜
之但係加上按摩完~都仲有d 痴淋淋既感覺~雖然佢可以幫我收毛孔有保濕成份~
但係對於夏天用既話會差d 啦~~~如果秋冬用既呢~就完全唔同啦~
不過值得一讚係~佢呢隻精華係冇香味架~咁就避免左敏感情況啦~~係唔係先?
我會Keep 住用,因為我都要Keep 住個靚樣架嗎xdd

希望你會喜歡我的文章~歡迎到以下地方找我
https://www.facebook.com/angelbabyhome 

歡迎聯絡我: man_man811@yahoo.com.hk
















留言

熱門文章